Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Va, mobbningsartikel? Vad var det? *Rusar till ABs hemsida!*

• Lalune2

Nu har jag läst det, det är ju möjligt att det är så faktiskt. Han ser ju rätt snäll ut dock.

• Lalune2
    Björkeli, tänkte det kunde vara kul med en ny bild och på sonen också! Dessutom är den så cool så jag plockade in den.

Men Yohanna, vad duktig du är!!
  • Lalune2

FB, det håller jag med dig om!

Faan, har ni också skitkallt i husen? Jag ligger typ på nätterna med dubbla duntäcken för att jag fryser så.

• Lalune2

Godmorgon allihopa!

Här har vi vaknat halv sex i morse (eller sonen rättare sagt...) och ätit frukost och så. Hur har ni det?

Junija, vart ska ni flytta?

• Lalune2

Yohanna, en stor kram skickar jag till dig!

Kul att se dig Junija!

Piaf:

Björkeli, jag ska försöka komma ihåg att svara dig ikväll om vad jag käkar!

• Lalune2

Tinto, är det du som är med i GI Viktkoll också?

Hittade en Tintomara där!

• Lalune2

Hej godingar (som Björkeli brukar skriva!)!

Vet ni, det är så himla mysigt att ha er att logga in till när man kommer hem från jobbet eller under dagen på helgerna. Även om man inte orkar skriva något så läser jag alltid allt som har skrivits och det är bara så himla härligt. Känns som att man känner varandra så bra!

Piaf; vi ligger i startgroparna för din födelsedag här! *Hysch, hysch, inte skvallra för Piaf!*
    Ja, körkortet är underbart när man får i hand. Maken hämtade ut sitt idag och vi satt precis och tittade på det nu ikväll, det är verkligen något speciellt.

Gisse, vilka härliga bilder från Paris! Även för mig är Paris speciellt, jag bara älskar den stan, får otrolig abstinens när jag inte har varit där på länge.

Själv har jag ikväll varit ute med några gamla kursare och druckit ett par glas vin och ätit Moules Marinières (musslor i vitvinssås), otroligt gott! Och trevligt också för den delen.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D