Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon,

Ställer in frukostbrickan fylld med äggröra och bacon, kaffe och färskpressad apelsinjuice! Vassego!!

Tintomara:

• Lalune2

Men åhh Björkeli, jag har ju helt glömt bort att gratulera dig till att ha tagit beslutet att plugga vidare!!!! Jag blev så himla glad när jag läste det! Förlåt, förlåt att jag missade det, det krävdes Junijas fenomenala bakåtläsningar för att jag skulle få in det i mitt tröga huvud igen! JÄTTEGRATTIS i alla fall!!! Jag tror att du kommer att känna dig nöjd med beslutet.

Yohanna, förstår att du är arg och sur, det hade jag med varit. Det handlar ju om respekt för en annan människa och framför allt för den man är tillsammans med. Du får nog ta ett snack med henne.

Junija, usch vad jag lider med dig! Det är fruktansvärt vad brist på sömn kan göra en, det är verkligen livsviktigt. Om du är orolig för andningen så finns det ju andningsapparater som man kan hyra/köpa, en sån har vi. Det kanske underlättar din oro lite? Vad gäller att vakna på nätterna så rekommenderar jag No cry sleep solution metoden (vi har väl pratat om den förut?), har ni testat den?

Fru B: hur gick det på Mandas förskola?

Cotton: Vad roligt att se dig igen!!! Det har varit lite tomt utan dig (även om vi gör vårt bästa för att fylla ditt tomrum! )

• Lalune2

Å grattis till både Tintomara och Sofie75 som nyss fyllde år!! Ledsen att det blev lite sent...

• Lalune2

Och även Soleil har en inbox!

Här har vi ikväll ätit GI-anpassade pannkakor, gjorda på dinkelmjöl och med färska/djupfrysta hallon och blåbär till, jättegott!! Rekommenderas! Sen har jag faktiskt varit iväg och tränat ikväll, känns suuuuuuperbra!

Usch, igår klippte vi sonen för han var så långhårig och de ska fotas på dagis imorgon. Men hur lätt var det!? Vår lille 14-månaders gulliga son ser ut som munk just nu!

Hur går det med nikotinet Yohanna?

Kul att du hade en rolig fest Sofie!!

• Lalune2

Godmorgon! Svarar senare i kväll, Cotton! *rusar ut igen till frukosten*

• Lalune2

Åh Madge, var det Att välja glädje eller? Den har jag varit på och den är bara såååå inspirerande!!!

• Lalune2

Ja precis, det är båda samtidigt, det hade jag glömt bort! Böckerna är också kanon! Tror att de finns att beställa på Bokus alt på hans hemsida.

• Lalune2

Heeej!

Har inte hunnit vara här så mkt den här veckan, har jobbat över flera kvällar. Igår kväll kom jag iväg från jobbet vid halv 7 och sen var jag på jobbet 7.20 i morse. Men sen i eftermiddags kom maken och sonen och hälsade på (de hade varit hos min mamma) och så gick vi och hämtade ut våra åtrådda biljetter till Fröken Julie på Dramaten. Sen gick vi ut och åt på en italiensk restaurang som heter Ciao Ciao, jättemysigt!

Ha ha ha Fru Bengtsson, det var otroligt gulligt sagt!
    Duktiga Ellen! En framtida Mensa-medlem kanske?

Cotton; grattis till det nya jobbet, det låter ju verkligen spännande! När var det du skulle bestämma dig?

Björkeli, din stackare vad ont det måste göra! Jag vet, har ju själv skolios och det är skitjobbigt. Och åh vad jag log när jag läste vad du skrivit om Elvira, så fint.

Yohanna, du blev ju superfin i håret!

Tinto; det var ju ett riktigt fynd. Håller med dig, man blir så himla glad över sånt, kan verkligen förgylla hela ens dag och vecka också för den delen.

Nej, nu kör Idol igång med första låten, kram på er!

• Lalune2

Fru B, jag känner igen mig i din sorg efter din mormor. Jag och min mormor var själsfränder och när hon gick bort dog en del av mig, hemskt men sant. Men jag tänker som du, att hon finns runtom oss och "håller koll". Och det känns jättebra.

Björkeli, inte heller jag har förlorat en förälder så jag kan inte heller säga att jag hundraprocentigt förstår vad du går igenom. Känner du att du behöver göra något för att få distans eller är du sas "ok" med hur det är just nu? Jättekram till dig!!!

Idol kollade jag också på, jag gillar Agnes sjukt mkt! Och Sebastian, men jag tycker att hans repertoar börjar kännas lite smal, inte riktigt pop-material. Och Måns sjöng så att det glödde i brallan på en!

Ha ha ha, CA, är du på G ikväll!? Alltså, vi har inte sett den än, det är den 2 februari, vi bara hämtade biljetterna.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D