Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon!

Boaormen har försökt flytta in i min hals, men jag har gjort mitt bästa för att mota bort den med mycket sömn, te och halstabletter. Tror jag har lyckats faktiskt.

Var så lycklig igårkväll när Ellen somnade lugnt och tryggt 20 minuter efter jag lagt henne i sin säng. Klockan var då kvart över åtta och jag hade heeeeela kvällen på mig att kolla på TV liggandes i soffan. Tyvärr var jag uppe lite för länge och det straffade sig ju när skitungen vaknade 04.45 imorse istället! Nåja, som tur var ville hon bara äta och sedan somnade hon om tills för en stund sedan...

Idag har vi babymassage på schemat och på eftermiddagen lär vi väl vara ute i snön och leka!

Junija: Hur kallt tycker du att det är när det är "svinkallt" ?

• fru bengtsson

Hej alla!

Björkeli: Kul att du har tid en stund! Hoppas att du blir lite klokare imorgon på vad det är som spökar för dig. Ovissheten brukar ju vara värst... Grattis till jobbet också! Finns det chans till förlängning sedan också? Eller skulle du börja plugga då?

Calcioaddict: Hur mår du? Glad att se dig med!

Jag håller på att bli galen här! Min mammas kompis har broderat en jättefin adventskalender till Manda och nu hittar jag den inte! Säkert har jag lagt den på något "smart" ställe men _vart_?

• fru bengtsson

Junija: Har du numret till någon sierska kanske? Eller förresten:

Yoooohaaannnaaaa!!!!

Giiiislööööv!!!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!

• fru bengtsson

Jag har kommit på vad vår nya afton ska heta! Kommer ni ihåg att det var prat om ytterligare en variant på LPA och SPA?

Nå, jag tycker att vi ska införa BoPFA!

• fru bengtsson

Yohanna: Kan du se var Mandas adventskalansder är? Jag har förlagt den någonstans och hittar den inte....

• fru bengtsson

BoPFA = Barn-och PittFri Afton!

• fru bengtsson

Fasen också, jag känner också att den ska vara vid tyg, men jag hittar den inte! Jaja, får söka vidare... Tack för hjälpen!

• fru bengtsson

Tyvärr tror jag inte det Junija - hon fick den nämligen som födelsedagspresent i maj, eftersom den inte hann bli klar till jul ifjol.

Yohanna: Barn- och PittFri Afton!

• fru bengtsson

Junija: Man skulle ju lätt kunna tro det, men NÄ! Äsch, nu får Patrik fortsätta leta ikväll...

Yohanna: Ibland är jag nästan lite avis på dig...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D