Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon!

marsbarn06: Jag håller tumarna för att det löser sig till det bästa för dig!

Madge: Jag brukar också döda tråden rätt ofta.... Tur att det är en tjurig jäkel som alltid lyckas återuppstå!

Nu ska vi klä oss för att kila iväg på babymassage. Det är +4 ute, så det lär väl inte bli vinterkläder på direkt. Var är min vinter och min snö?!?!

på er alla!

• fru bengtsson

Go Gisse!
    Go Gisse!

Håller tummarna så de vitnar!

• fru bengtsson

Yohanna: Grattis! *kramar om*

• fru bengtsson

Godmorgon kära vänner!

Här ska städas inför advent! Kommer säkert att gå jättebra eftersom Patrik jobbar och Manda ska hämtas på dagis kl. 11. Hoppas Ellen tänker ha en riktig sovardag....

Ses kanske senare ikväll, måste stänga av datorn om jag öht ska få något gjort!

• fru bengtsson

madge: Jag ska också jobba i helgen...

Yohanna: Ha så kul! Ser fram emot ditt nattsuddande här!

• fru bengtsson

Yes! Heja Sebastian!

• fru bengtsson

Nämen Yohanna, vad är det som händer egentligen...?

• fru bengtsson

Åååh jag lider så med dig. Det gör ju så ont att bli behandlad illa av den man älskar.... Hoppas du förstår att du är värd mycket mer än någon som tycks leka med dina känslor på detta sätt!
    Skickar en hel hög med kramar och en trave näsdukar till dig. Nu gråter du ut ordentligt, sedan bär du ditt huvud högt och passar på att leva _ditt_ liv som _du_ vill ha det , tills du träffar en människa som behandlar dig med respekt och gör sig förtjänt av din kärlek och din omtanke!
    *kramar om* >--- ---

• fru bengtsson

Yohanna: Instämmer med Gislöv, välkommen "hem". Sitter här med en klump i halsen och är så glad för din skull.
    Massor med kramar till dig! >--.-p---

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D