Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Godmorgon!
En kvar till 4000 hos mig! Spring!
Godmorgon!
En kvar till 4000 hos mig! Spring!
Vi har fått snö inatt! Äntligen, jag känner mig lycklig i hela kroppen!
Junija: Välkommen tillbaka! Härligt att se lilla Junias näve i luften igen....
Men hörni era knövel, nu gick den fina placeringen till en gäst istället för någon av er! Och jag om hade så fint placeringspris på gång....
Nåja, vi kan väl fira Junijas återkomst med ett stort glassparty i stället?! Börjar med att slänga in ett gäng med Magnum Mandel och hoppas att någon hänger på....
Tintomara: Minns inte riktigt när det var, men i någon gång i samma veva som Manda började på dagis, alltså typ när hon var 16-17 månader höll hon också på ungefär sådär fast hon var vaken och gallskrek ett par timmar i streck.
Eftersom hon aldrig ätit på nätterna tog det ett tag innan jag kom på att hon var hungrig och började ge henne välling direkt när hon vaknade. Det sparade oss rätt många timmars sömn och henne en massa lidande. Det visade sig sedan att hon växt jättemycket den perioden och säkert dels behövde extra mat och dels kände sig orolig i kroppen.
Nu verkar det ju inte vara det som är ert problem, men det händer ju rätt mycket i den åldern, både på dagarna med förskolan och i kroppen och rent utvecklingsmässigt. Kanske har hon mardrömmar? Hjälper det om ni sitter hos henne när hon är ledsen?
Svårt det där när de helt plötsligt blir helt annorlunda än vad de varit...
Hoppas att det ordnr sig snart så ni får sova ordentligt igen.
*kramar om*
Cotton! Hej, det var inte igår!
Tintomara: Tror att det är en bra idé det där med madrassen.
Tänk vad jag hann mycket igår förmiddag medan Manda var på dagis och FL inte fungerade. Idag har jag kanppt hunnit äta frukost och nu är det snart dags att gå och hämta henne!
Oj Piaf, vilka jättebamsehundar! Fast fina förstås...
Nu ska jag och Manda ut och skotta snö, det är säkert minst 3 cm!
Piaf: Där skulle jag aldrig våga bo - är helt sjukt mörkrädd! Jag är glad att ni ska ha en jättebamsehund!
Fy Fabian, jag håller på att bli sjuk tror jag. Fryser som en hund och har huvudvärk. Blä! Jag går och lägger mig nu så jag inte smittar ner er sötnosar....
Godnatt, tycker om er!