Inlägg från: fru bengtsson |Visa alla inlägg
  • fru bengtsson

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej Gislöv! Vad har du nu för tråd på gång...? *kollar genast*

Björkeli: Håller på att bli förkyld igen. Är lite sur på Yohanna som inte håller ordning på den där förbaskade boaormen!
    Ellen är lite snorig, och det är inte kul för en liten tjejj som sover med _tutte_!

• fru bengtsson

Menar du hockeyn, eller har han gjort insatser på fler ställen som jag inte vet om? Hockeyn var han nog nöjd med tror jag. Brukar inte fråga så mycket faktiskt...

• fru bengtsson

Alltså, visst känns det som att man skulle vilja skänka hur mycket som helst, men man kan ju inte gärna ge bort det som fortfarande används... (Syftar förstås på tråden i länken ovan.)

• fru bengtsson

Björkeli: Vem ska brinna?

• fru bengtsson

Piaf: Hoppas på återseende imorgon då!

• fru bengtsson

Björkeli: Nä, ser inte det!

• fru bengtsson

Tintomara: Hej! Hur mår du?

Björkeli & Piaf: Vet bara alltför väl hur lätt det är att trilla dit igen... Själv sitter jag med en prilla under läppen och njuter, så till skillnad mot er har jag i dagsläget inga planer på att slåss mot nikotinmonstret!

• fru bengtsson

Björkeli: Tror aldrig jag sett ett enda avsnitt av CA faktiskt... Däremot ser jag gärna CSI och faktiskt helst CSI Miami.

• fru bengtsson

Jag gillar faktiskt Horatio (stavas?) men jag är inte kär i honom direkt. Inte riktigt min typ, men han är lite småcool på något vis...

• fru bengtsson

Madge: In med lite skrämselpropaganda igen!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D