Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Björkeli - akta så att jag inte skickar en konservativ kostymklädd kram på dig! he he

Somna till filmer? Var där detta för partygäng??? Har bara somnat till två filmer i hela mitt liv och de var verkligen USLA!

Nu sitter min syster Josefin och skriver en berättelse (lite läxor under höstlovet har de fått). Jag har gjort rader åt henne och nu sitter jag här medan hon skriver så pennan glöder. Hon har även fått läsa högt och även fått läsa en text och sammantfattat den åt mig. Värsta fröken här!

• cotton

ska bara säga att den lilla grabben ni ska hämta hem Piaf är helt.................................................................................................................................
    DÖÖÖÖSÖÖÖÖÖT!

Har själv ångest här! Har handlat lite kläder för 575 kronor ( ett par byxor, en kofta och en vinröd t-shirt - allt på HM) och hade egentligen inte råd och handlade därför på kreditkortet!
    ÅNGEST!!! Vad gör jag göra???
    Lämna tillbaka allt!? (kommer inte på fråga!) Lämna tillbaka en sak?! (kanske, svårt att välja) Eller ha allt och pussa massor på Johan ikväll så han inte förebrår mig och ha med mig lunch till jobbet varje dag så att jag inte behöver äta ute!?

• cotton

He he, Piaf! Precis vad jag VILLE höra! Ja, då blir det lunch med hela månaden. Och svält om jag glömmer den hemma!

Åååå, så avundsjuk. Vill också ha en liiiten kisse! Ha världens mysigaste gosigaste helg!Och behöver du hjälp, slår jag gärna in dina presenter!!! Jag älskar att slå in paket!

• cotton

Men Piaf - det lät sorgset i kanten! Iväg och köp ett par trosor åtminstone!

• cotton

gomorron!

FREDAG IDAG!

Klockan är inte ens 10, och jag är dödshungrig...

• cotton

Hur mår Amanda idag Panda? Håller tummarna för att hon mår bättre!

Hur är det med er andra?

Yohanna - har du börjat röka igen!?!?!?

• cotton

Ingen flytt!!!

Jag tackade nej till tjänsten! Något jag idag är väldigt glad över att jag gjorde. Har nu kommit till intervju nummer två på en mycket BÄTTRE och mer välbetald tjänst här i Göteborg...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D