Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Fler som tjatar ikväll...
Jaså du Soleil - Måns..... Nja, han när lite för snällmesig för att det ens ska småpyra lite i mina brallor!
Jaså du Soleil - Måns..... Nja, han när lite för snällmesig för att det ens ska småpyra lite i mina brallor!
Jaså du Soleil - Måns..... Nja, han är lite för snällmesig för att det ens ska småpyra lite i mina brallor!
Yohanna: Skulle vilja höra dig säga sex laxar i en laxask nu!
Hur mår du? Du verkar ha kul iaf!
Fast jag håller med Björkeli: INTE BLANDA!!!!
Gud vad skumt det känns att hoppa runt i olika trådar och prata med samma människor, fast om olika saker!
Snart är det SPA!
Soleil: Jag hinner tyvärr inte läsa så mycket just nu. Det känns som att det alltid är någon av de övriga 3 i familjen som klänger på mig....
Soleil: Nu är jag riktigt avis på dig faktiskt... Hmm, någon av mina egenkvällar ska nog ägnas åt att läsa lite. Frågan är bara vart jag ska fara för att få sitta i fred och läsa.
För att du har pengar att lägga på böcker...
Jag är med i två bokklubbar till Manda, och egentligen kanske det skulle räcka med en så jag också kunde köpa lite böcker, men jag kan liksaom inte välja bort någon av dem....
Nalle Puh och Go´boken, fast inte vanliga Go´boken utan det är ABC-böcker. Varje bok handlar om en bokstav, och hon bara älskar dem! Hon går omkring och ljudar ord här som bara den sedan vi började läsa dem för henne...