Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Nämen Yohanna! Förstår att du saknar henne massor och att det är jättejobbigt, men har det hänt något särskilt eftersom du känner dig som du gör?
Nämen Yohanna! Förstår att du saknar henne massor och att det är jättejobbigt, men har det hänt något särskilt eftersom du känner dig som du gör?
Men har du sagt till henne, jag menar verkligen sagt till henne, att du inte är intresserad av att höra om henne? Är det så att hon _vill_ göra dig svartsjuk? Isf är nog bästa medicinen bara att inte bry dig. Eller skriv ett brev tillbaka där du lovordar någon av dina vänner sia upp och sida ner. Det sämsta du kan göra är nog att älta, både för dig själv och för ert förhållande tyvärr.
Tintomara: Två själar - en tanke!
Björkeli: Du är klok du! Har jag sagt det förr eller? Känns som att jag upprepar mig!
Gislöv: Oj! Är det något du haft ont av? Läste lite snabbt om det nu och det verkar ju inte vara så vanligt att man måste ta bort hela livmodern?
Björkeli: Godnatt och sov gott!
Förstår känslan av att det blir "slutgiltigt", men förhoppningsvis kommer du att må väldigt mycket bättre sen eller hur? Vad skulle kunna hända om du inte opereras? Växer det mer och mer då?
Du kommer ju garanterat att bli en kanonmormor/farmor!
Gislöv: Tack för länken, har läst den nu.
Låter ju onekligen som att det är ett nödvändigt ont med operation, om det är så stort nu och dessutom växer! Hoppas du får göra bort det relativt fort nu då, så du slipper gå och vänta. Eller ser du det tvärt om, att du har tid på dig att vänja dig vid tanken om det tar ett tag innan det blir av?
Det låter väl som att det kan vara en ganska trolig orsak och då kommer du ju förhoppningsvis att märka skillnad!
Hade du haft lust att ha fler barn annars? Privat fråga, jag vet, och du behöver självklart inte svara om du inte vill!
Hur mår Neo nu förresten? Har Norrlandsluften jag skickade börjat ge effekt på honom än?
Vet du, jag blev lite tårögd och ledsen för din skull nu! Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag beklagar och kramar om dig hårt!