Vi som gör äggdonation ute i Europa
Jag funderar på att testa redan idag, är på dag 11...kan inte bestämma mig för om det är en dum ide eller inte. Får vänta en liten stund till, måste ju bli lite mer kissnödig först
Jag funderar på att testa redan idag, är på dag 11...kan inte bestämma mig för om det är en dum ide eller inte. Får vänta en liten stund till, måste ju bli lite mer kissnödig först
Kan meddela att jag testade i måndags kväll (rd 11) och jag såg ett svagt streck på stickan, gjorde nytt test på morgonen och samma resultat då! Jag fattar ingenting??!! Vågar ännu inte ta ut något i förskott, riktig testdag är på lördag så då ska jag ta det riktiga testet (har nu haft billiga stickor från testlagret).
Har inte hunnit läsa i tråden, ska läsa ikväll hur det går för er andra.
Kramis
Caribie, Isisisis, Kramiis, Makima, saknarknytte, gottisen. Tack för alla viskningar?
Lippa: Grattis till + och välkommen hit!
Nalle har ett blått hus: Håller tummarna att det går bra i Ryssland.
Geten och Kramiis: Jag får dåligt samvete och känner mig elak när det inte lyckats för er och jag troligtvis fått ett plus. Men iof kan ni inte med säkerhet säga att det inte gått vägen då ni båda testat innan riktiga testdagen. Kram på er.
Saknarknytte och Bette: Ja det var möjligt jag hade en nidblödning, men annars verkar det ju enligt övriga kloka kvinnor i tråden att det är mycket vanligt vid äd behandlingar med lite blödningar.
Saknar knytte: Hoppas ruvningen går bra
Hoppas jag inte glömt någon, inte min mening isåfall, är så många i tråden så jag blir alldeles snurrig!
Merlot: Jag tror som issisis att det även kan bero på äggen, inte bara skylla på spermierna.
Makima: Grattis, vad roligt!! Ha nu en riktigt underbar helg!
Har funderat på hur man räknar ut vilken vecka man befinner sig i när man gjort ÄD?