• mytrouble

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Sevgili: Absolut, helt rätt tänkt. Ska du bara ta ett vagitorie om dagen - så ta den på kvällen {#lang_emotions_smile}

Hinos: Självklart går det också med tabletter {#lang_emotions_smile} Men lokal behandling är mer effektivt - om man jämför. Fast mer kladd och bök också. Tabletter känns ju alltid smidigare {#lang_emotions_wink}

Väntar tvillingar, vecka 24+6
  • mytrouble
    Caribe skrev 2009-10-05 09:30:23 följande:
    Här är den, kanon om ni uppdaterar så man kan hänga med i svängarna men det är absolut inget krav att vara med i ngn lista, vet att en del tycker sånt känns jobbigt!
    Hmmm... He he. Ser att Isisisis skrivit in sig. Ska fundera på saken... {#lang_emotions_wink}

Håller med Isisisis - med all din goda karma Caribe är det bara en tidsfråga! {#lang_emotions_sunny}

Issi01: Grattis och välkommen hit! {#lang_emotions_flower} Vilken vecka är du i?

sodkt: Var nog inte riktigt medveten om att du hade myomet inne i livmoden. Isf är det säkert en bra idé att ta tag i det först... {#lang_emotions_smile}

Tintin: Roligt att se nån man känner igen från 'förr'. Och kul att du är på gång igen {#lang_emotions_laughing}

Rödluvan: Är du redan där?! {#lang_emotions_surprised} Vilken skörd - fanstastiskt. Håller tummarna för er nu!!

Låla: Skönt att ha fått preldatum! {#lang_emotions_smile}

Inis: Var inte deppig söta vän. Det är så många som fått blödningar - även ordentliga - och ändå är fortsatt gravida. Tänk på det! Har tyvärr ingen personlig erfarenhet av just sprutorna men vet att bla Fille (i listan) som fick tvillingar hade påtagliga blödningar och tog sprutor. Vet dock inte hur många. Men om det nu har avstannat och kommer brunt i stället så låter det definitivt ganska lugnt. Vad säger kliniken? Kan du få något VUL snart för att lugna dig? {#lang_emotions_heart} Kramar
    Väntar tvillingar, vecka 25+0
  • mytrouble

Nioli: Nej va tråkigt... Var det FET den här gången? Har ni några frysisar kvar??

Väntar tvillingar, vecka 25+0
  • mytrouble
    Nioli skrev 2009-10-06 09:27:34 följande:
    Nej. Det var 2:a färskförsöket och vi har 4 i frysen. Men vågar inte riktigt hoppas på dem eftersom det alltid förut dött ett antal vid upptiningen för oss. Men förhoppningsvis vänder det till lite tur någon gång för mig också.
    OK. Förstår det. Men två borde väl ändå klara tiningen? Hoppas på tur nästa gång. Tycker Knytte formulerade det väldigt bra {#lang_emotions_flower}

Knytte: Håller tummarna för dig nu. Det är nog bara bra att du börjar prata med dina små redan nu {#lang_emotions_laughing}

Rödluvan: Helt makalöst resultat så långt. Verkligen olidligt spännande! {#lang_emotions_foot_in_mouth}
    Väntar tvillingar, vecka 25+1
  • mytrouble

Ja, Merlot, när har du TD egentligen? {#lang_emotions_laughing} Jag tjuvtestade med urinprov på RD 10 och sedan blodprov RD 11.

• mytrouble

Estra: Det var klinikens ordination att testa med blodprov på RD 11. Men jag hade brunt blod som kom och kände PRECIS som när mensen är på gång. Därför tjuvtestade jag redan dagen innan med urinprov - och det var positivt {#lang_emotions_dreamer}

• mytrouble

Pigan: Grattis!!! Skulle vara kul att höra hur allt gick. Hoppas ni mår bra nu iaf {#lang_emotions_sunny}

Makima: Ruva lugnt nu {#lang_emotions_smile}

Kramis: Du kanske ÄR gravid? {#lang_emotions_wink}

Issi: Det är precis som Isis säger. De flesta kliniker brukar inte skicka med något extra om man skulle få blödningar. Många får ju blödningar i början av en normal graviditet (jag och många andra) - så det behöver ju inte vara ett negativt tecken. Tvärtom! {#lang_emotions_dreamer}

Väntar tvillingar, vecka 25+2
  • mytrouble

Hinos: Grattis - va skönt! En sak mindre att bekymra sig för {#lang_emotions_laughing}
    Väntar också med spänning besked från F-kassan...

• mytrouble
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-07 15:57:43 följande:
    Jag får erkänna att jag är lite nojig för att det inte skall finnas några kvar... Gaaaaaa. Det är nog mina tidigare erfarenheter som spökar. Jag får försöka tänka på att mina ägg inte är inblandade den här gången, utan ägg från en kvinna som redan har barn.
    Ja, försök kom ihåg det nu {#lang_emotions_wink} 15 st är ju otroligt bra {#lang_emotions_laughing}
  • mytrouble

Bettina: Roligt att ni är på gång nu! Den donatorn skulle ha passat mig också {#lang_emotions_dreamer} Var ont om grönögda när jag skulle välja.

Merlot: {#lang_emotions_laughing} Jösses. Snacka om tankspridd! Att inte märka att man är utan BH förrän på jobbet?! Vad blir nästa? Att glömma trosorna?! {#lang_emotions_laughing} Ha ha. Håller med Isis - tur för dig att denna dag snart är slut. Håller tummarna för imorgon!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa