Vi som gör äggdonation ute i Europa
Annikamarie: Beklagar, verkligen tråkigt för er... Hoppas på frysisarna istället.
Rödluvan: Jamen va skönt att allt var OK med dina blödningar! Va glad jag blir för din skull. Tyckte det lät så konstigt - men bra att veta att det kan vara helt normalt
Knytte: Gud va skönt att du fick träffa en så gullig gynekolog - och du får fortsätta hos honom? Det är ju guld värt isf Och va gulligt när din sambo var lite sotis på FL. Har också råkat ut för liknande. Men då var det en kompis som blev sur och undrade varför jag inte rådfrågade henne istället för 'pseudovännerna på FL'? Då blev jag faktiskt ledsen - för att hon inte förstod hur stort stöd man kan ha av de som är på FL och i samma situation som en själv
Kramis: Jösses vilken skörd!!! Otroligt, vilken donator Hoppas allt gått bra idag!
Estra: Grattis och ruva lugnt nu! Jag blev gravid med 4-celliga. Men det där med två spermier vet jag inte...
Låla: Hej! Kul att se dig igen - och kul att du ska till 'min' klinik! Skönt att det gick bra med sprutan. Själv fick jag ta Procren Depot.
Gottisen: Jamen det är ju helt otroligt. Lever båda småttingarna nu ändå? Grattis!! När ska du på nästa UL??