• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

villsågärna: sötaste du!

tack för dina ord, det värmer otroligt och tårarna börjar rinna (är lite känslig numer). Det kommer ju att bli en kort paus över jul i vilket fall om det inte går vägen nu. Men kanske vore det vettigt med en lite längre paus. Hade det i somras, sista ivf:en avbröts i maj och första ÄD återförandet var 1 okt.  Så var iaf ett litet tag, dock så höll vårt förhållande på att gå i kras då... det är väl mest det är jag är orolig för skall hända. Fast då kan jag ju gå vidare själv sen istället förstås, livet kommer alltid att gå vidare vad som än händer...

Vad härligt att ni gift er! Jag vill oxå det, men vet inte hur sambon ser på den saken för tillfället. Vi hade planer på det förut precis när vi började barnverkstan (sem började jag bråka med mina föräldrar och allt föll), kanske ska vi faktiskt ta och göra det och få en kick som du skrev

kram kram kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam finaste vän!{#lang_emotions_heart}

önskar så att ni ska få lyckas på ert försök i mars!!

och tack för tummar! med alla tummar här bara måste det gå ju

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

låla sötnos

• kramiiis

åhh tack för att ni finns! {#lang_emotions_flower} nu känns allting mycket bättre! tack vare era ord!
    ni har så rätt allihopa. fast i de mörkaste stunder orkar jag inte tänka så...

bette: sant, det måste ju inte vara minus, mest jag som totalt tappat hoppet som jag iofs inte haft överhuvudtaget denna gång. Ska kämpa vidare! ge upp först vid minus på testdagen.

kram!

sodkt:

tandmaja: rara du! tack! och tack för tipset om ultragyn, ska lägga det på minnet.

kram alla söta!

förresten, blev så ledsen förut. När en kollega frågade läget (vet att vi gör ÄD) och sen så pekade hon på sin mage frågade "vet du?"... och nej det har jag missat. Hon är i v22 och det var FÖRSTA försöket och inte särskilt planerat. Hon hade sagt till sin kille som ville få ett syskon "jo men du får en chans ikväll då, men det är den enda" och jaha då blev det ju självklart barn! {#lang_emotions_yell} varför är vissa så supderduperfertila för?????
    (hon har inte börjat med ppiller än sen första barnet som inte är så gammalt)

grrrrrr.

• kramiiis

oj känns som jag kapar tråden med mina neggo inlägg{#lang_emotions_embarassed}

• kramiiis

caribe: vilken kommentar

tycker oxå det är konstigt att man måste trycka upp det i ansiktet när man precis sagt att man mår dåligt... men men

tack för dina ord oxå! det är bra för mig att läsa! jag ser mer positivt på framtiden då och känner mig mindre stressad. Har ju faktiskt ett antal år på mig att lyckas genom ÄD trotsallt.

kram på dig kämpen! för det är verkligen vad du är efter allt du gått igenom!

• kramiiis

caribe: {#lang_emotions_heart} vi ska alla bli mammor! så är det bara!

• kramiiis

tanmaja: ja det är väl typ det enda positiva i det hela, jag har åren på min sida när det gäller både ÄD och adoption. alltid ngt dock usch för att ha åldersstress oxå
    KRAM!

• kramiiis

och supertack för att ni är så goa!{#lang_emotions_kiss}

• kramiiis

ngt annat positiv är att kön för ÄD på huddinge har minskat till 1 år och 3 mån (pratade med dem nyss). När jag frågade i maj på vårat återbesök där så sa de 2-3 år. Jag står i kön sen i mars i år så till nästa höst kanske

fast nu tänker jag liiiite för långt in i framtiden. Ska väl kanske ta å tina resten av muministrollen först och allra först se vad denna ruvning ger.

svammel svammel. går inte så bra att jobba idag

• kramiiis

MoJ: stort grattis! så härligt

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa