• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

caribe: tack söta!
    Näe ska inte ge upp än... försöker att inte ens analysera ngt. Hmm.
    Önskar jag kunde känna mig lika glad och förväntansfull som jag gjorde vid första IVF:en. Nu är det ju bara rutin att man ruvar typ lite då och då.

Har ju iaf varit låtsasgravid 2 veckor åt gången 5 gånger snart ... lalala...

*positivt tänkande*

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

hinos hmm ska se vad jag kan komma på för namn till de små
    kram på dig!

carmencita:

tandmaja: söta

• kramiiis

låla: åhhh härligt med vul tid

grattis igen

estra: ja det är ju faktiskt lite passande arbetsnamn förra gången fick det heta mumintrollet men det gick ju inte vägen, så "puss" och "kram" blir bra

kram på dig!

är påväg ner i nån negativ spiral idag tror jag. Trots ert goa pepp så är jag såå negativ och börjar tänka att när jag gjort 5-6 ÄD oxå så kanske jag inser att det är kört det oxå och då kommer psyket vara så förstört att jag inte på ngt sätt blir godkänd för adoption....
    {#lang_emotions_demon} på mig själv.

• kramiiis

nioli: ahh ska vi ta samma bil? alltid trevligt med lite sällskap...
    kram söta!

ibland är jag lite förvånad över att man faktiskt fortfarande står på benen efter allt!

• kramiiis
    Nioli skrev 2009-11-17 18:05:27 följande:
    Jag tar gärna sällskap. Det blir som sagt lite roligare så och kanske vi inte faller fullt lika hårt då KRAAAAAMMMM!
    {#lang_emotions_heart}
  • kramiiis

carmencita: tack för boktips, har läst alla utom "kollektiv självmord" får ta å kolla på den.

kramar!

----------------

om möjligt blev jag ännu mer neggo nu. Rosa på pappret när jag gått på toa så nu kommer jag inte våga gå toa längre.
    gaaah

• kramiiis

bette: tog precis extra vaggis. och nu ligger jag i soffan
    vågar inte tro eller hoppas på nidis...
    kram kram

• kramiiis

låla: oooh det känns som om det är åt helvete allting idag har ont och känner mig mensig precis som alla andra ruvningar

buhuu.

tack för pepp!

villsågärna: vad jag hoppas att du har rätt! kram kram och tack söt

rödluvan: har gått i terapi i 2år, slutade för ca 1 år sen. Känner att just nu är det ingen som förstår förutom ni som håller på med samma sak... så pratar med er istället, så länge jag får
    kram!

superduperneggo idag vill bara att mensen ska komma så jag vet. gaaah vad jag är less på att ruva. tur att det inte blir förrän i jan/feb igen nästa gång, behöver kanske paus.

• kramiiis

loppa: 9mm är väl fullt godkänt? fast jag har ju aldrig plussat så jag vet inte ritkigt...
    kram på dig iaf!

låla: tack hjärtat!
    jag hoppas att jag inte känner min kropp tillräckligt bra trotsallt. Men jag har sån värk i svanken vilket jag alltid har 1-3 dagar innan mens. Men dock känns det lite tidigt, rd 8. Hmm. iofs så är det cykeldag 26 och ibland undrar jag om det är lite sent med FET på dag 18 med progynon. {#lang_emotions_undecided} brukar ha äl på dag 13-14.
    Näe ska nog sluta hålla på att fundera för mycket.

ska rabla din ramsa för mig själv på tåget hem

massa kramar

• kramiiis

rödluvan: tack söta
    bette: kändes det som vanlig mensvärk? försöker vila, men jag blir så rastlös{#lang_emotions_dreamer}

carmencita: tummar hålles för dig och det hårt!!

bettina: jag har oxå funderat på vart sjutton man kan vända sig. Nånstans måste det ju finnas ngn sorts jour-gyn. googla är väl mitt enda tips tyvärr. kram!

caribe: GRATTIS TILL MENS! JIPPIHOOO äntligen! åhh vad jag hoppas för dig nu söta vän!
    tack för tummar

mina känslor bara stormar för tillfället. vet inte ritkigt om jag orkar göra fler försök efter det här jag är HELT SLUT! på 1,5 år har jag gjort 7 behandlingar... trodde inte det tärde så här mycket. Naivt kanske. hmm. Samtidigt har jag levt i en djup depression, gått i terapi och halvt som halvt brutit kontakten med mina idioter till föräldrar. Känns som om jag måste styra upp ngt annat innan jag fortsättter med fler försök. Fast samtidigt så är det försöken som fått mig att överleva, det tänds ju ändå alltid ett hopp när man börjar en ny behandling.

Och den enda dröm jag har är att få bli mamma! jag vill så gärna! ibland så tvingar jag mig själv att drömma mig bort till ett underbart liv med 1-2 små barn som springer runt på gräsmattan hemma och leker. Jag vill så gärna få känna på det livet! Kan ju inte ge upp än. Det måste gå på ngt sätt! MEN HUR??

Mår lite illa idag, men tror det är pga trötthet, har inte sovit nåt. Hade så rejält ont i svanken igår att jag blev tokig. Idag är jag mensig i magen och det småvärker lite. Är ju bara på rd 9 så alldeles för tidigt att testa samtidigt som jag bara vill få se det där minuset och få gå vidare istället.

kram på er alla goa kämpar!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa