Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gottisen, Hoppas innerligt att det går bra för er.
Har precis varit hos nygamla gynekologen och gjort UL. Min slemhinna är 9 mm. : )Har nu 13 dagar för den att öka ytterligare så det känns bra. Tog Bettes råd och bokade in en extra UL den 30/9, 5 dagar innan ET. Pratade med gynokologen ang mitt dilemma med ryggen. Han avrådde mig starkt från att sätta in 2 i och med att min rygg är i så dåligt skick. Ska dock även ringa till Spine center för att dubbelkolla.
Kikki70, Jag berättade aldrig för dem på AVA om mitt ryggproblem. Var så rädd att de skulle neka mig om de visste.
Bette, Mitt högkostnadskort går ut om ca 10 dagar så jag tänkte försöka hämta ut all medicin innan dess. Undrar därför hur många vaggisar jag kommer att behöva?
Caribe, härligt att du snart får börja igen och bra att du stod på dig. Jag förstår att du fick en chock över priset. Vi trodde, tills vi fick det förklarat för oss på kliniken, att två försök ingick i grundpriset. Det är sorligt vad folk kan profitera på andras olyckor. : (
Kram
Hej alla tappra!
Sodkt, varma kramar.
Rödluvan, även jag har en del spottings och lite rött blod men det står på bipacksedeln att det är rätt vanligt. Dock sä är det så pass lite att jag inte behöver binda el dylikt. (Jag är helt nerreglerat och behövde därför inte ta zoladex.) Jag har haft en del huvudvärk men idag hade jag jätteont i äggstockarna. Kändes som svår menssmärta. Om du är orolig så ska du självklart fråga dem på AVA.
Är det någon som kan tipsa om bra hotell i Riga. Gärna ett som ligger nära kliniken.
Kramar
Hej alla tappra!
Idag fick vi veta att allt såg bra ut med donatorn och att sambon ska åka på fredag till Riga och på måndag är det dags! Hurra!!! Kan knappt tro att det är sant. Känner mig lite gravid redan nu med symptomer som trötthet, lite illamående och ont. Ibland känns det som om min livmoder håller på att implodera. Men ser det som ett positivt tecken att livmoderslemhinnan håller på att expandera. Ska bli spännande att få veta hur bred den är på övermorgons extra ultraljud.
De frågade på AVA Riga om jag ville ha akupunktur innan och efter ET. Är det någon som har provat? Förstår inte riktigt vad för positiv inverkan akupunktur kan ha.
Igen, är det någon som har något tips på ett bra hotell nära AVA Riga.
Vilka fantastiska tjejer det är som är inne på denna tråd. En eloge till er alla.
Kram