• kramiiis

Makima! hjärtat! stort grattis! så härligt! så avis... men så glad för din skull!

• kramiiis
    Bette skrev 2009-10-16 10:04:27 följande:
    Har du tagit blodprovet än? Det kommer gå vägen nästa gång för er det är jag övertygad om. Skickar lite envishet över till dig
    Nej, jag har inte orkat pallra mig iväg för blodprov... ringde VC och de vägrade ta utan remiss. grr.
    Envishet kan jag behöva, tack
    kram
  • kramiiis

caribe: hjärat! hoppas det är mensen som kommer nu! heja heja!

saknarknytte och rödluvan: åhh vad jag hoppas för er! det bara ska gå!

kramar till alla sötnosar!

• kramiiis
    Caribe skrev 2009-10-16 11:01:25 följande:
    Kramiiis oavsett hur det går så skickar jag en stor bamsig nallekram
    naaaw tack! KRAAAAAAAAAM{#lang_emotions_heart}
    jag har ställt in mig på FET, vill ruva nu hehe. Sambon var inte alltför svår att nå igår, så när han bara smällt allt vill han nog oxå komma igång
  • kramiiis

tandmaja: Ja men i denna process blir man ju glad över alla steg som för en i rätt riktning
    Att vänta mellan försöken är det värsta... hua. Jag hoppas på att få köra igång direkt när mensen kommer.

kram på dig!

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

makima är såååå glad! och dessutom ger det mig hopp att lyckas med någon av våra frysisar

Jag bävar inför när man ska träffa vänner igen, alla har ju barn, 1 eller 2 eller är gravida med nr 2 och inga har haft såna här problem ngn har gjort 1 (!) IVF...  Fick ett svar av en vän som vet vad vi går igenom. "Tänk inte på det mer utan bara kör på". Fick ingen som helst annan tröst eller förståelse... Men visst det är väl bara att köra på antar jag.

• kramiiis

saknarknytte stort grattis vännen! så roligt!!

• kramiiis

caribe: hur går det med mensen??

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa