-
då får jag ta å göra detisisisis skrev 2009-10-14 12:33:02 följande:Ring gyn och be om ett hcg test tycker jag.Säg att din klinik vill att du tar det. De har aldrig nobbat mig
-
ahh tack går ju där oxå.silverhästen skrev 2009-10-14 12:41:59 följande:Från AVA i Åbo fick jag ordination att testa påRD 14, om det var negativt skulle jag fortsätta medicineringen och testa ytterligare efter fyra dagar om det då var negativt kunde man lita på svaret. Man skall ha hållit sig i fyra timmar innan testen(får då en högre koncentration av ämnen i urinen och den är ej utspädd) därför rekommenderas morgonurin.försöker nå min gyn och få en remiss för blodprovBette skrev 2009-10-14 12:42:38 följande:Det skall visa plus då, visar det minus så är det säkert minus. Men ta ett blodprov istället, de är mycket mer säkra, det syns i blod på dag 12.Bette
-
äsch fick inte tag på gyn för han har semster denna veckan, grr. får snällt ta vanliga gravtest då.
-
tack caribe!
imorse kändes allt nattsvart men nu börjar jag se framåt igen, ska bara ta mig igenom testdagen först...även om jag inte tror på annat än nytt minus.
Är verkligen tacksam för en full frys! Det måste ju gå tillslut! hoppas jag.
Annars får jag hoppas på huddinge-kön eller köra ett till privat. Här ska det inte ges upp i första taget
hur går det med mensen förresten? något tecken på att den är pågång?
KRAM! -
caribe: fy sjuttsingen vilken seging till mens grr. Men kanske att den kommer snart då om du fått liiite spotting iaf. Jag har alltid det 3-4 dagar innan mens.
Annars så brukar ju gravtest funka, bra försök till fint där
kram! -
caribe: hihi, längtar tills jag oxå kan rada upp gravtest! och tills du får göra det igen
-
caribe: näedå har inte gett upp än. Ska testa imorgon bitti med sambon så får vi se om jag gråter, skriker, skrattar eller studsar efteråt sen kanske jag väntar till sön och testar igen innan jag slutar med med.
brukar ha lång lutealfas i vanliga fal upp mot 17-18 dagarl kanske kan plussa sent då oxå, inte vet jag. -
tack söta du!Makima46 skrev 2009-10-14 14:00:01 följande:Tycker inte heller du ska ge upp än kramiisHåller tummarna hårt i morgon bitti
-
bette: ska prova att gå dit imorgon och se vad de säger om jag inte får plus då förstås.
näedå ger inte upp än
tittade även på mina papper från AVA och man skulle vänta till RD 18 innan man slutade med medicinerna...
kram kram
geten: vi har tagit våra sparpengar både till ivferna och ÄD. är väl uppe i 130 000 nu typ...
saknarknytte: tack söta vännen! hur är allt med dig?
själv sitter jag här med väldigt ont i svanken -
du är söt du isisisis bara det att ni finns här gör ju allting mycket lättare att ta sig igenom
estra: viskar oxå grattis!