• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

oj vad 4/11 kommer bli en spännande dag då ska jag tänkar på er alla som ska på UL!

själv knaprar jag vidare på progynonen, ska kolla slemhinnan 3/11... seeegt.

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis
    plupp06 skrev 2009-10-27 11:46:43 följande:
    Nu blöder jag igen, har även fått feber. Väntar på besked från läkare vad de tycker jag ska göra. Magkänslan är inte alls bra
    åhhh vännen! vila mycket nu! jag hoppas verkligen att allt är bra med liten! Stora bamsekramar!
  • kramiiis
    plupp06 skrev 2009-10-27 12:00:42 följande:
    Har fått en läkartid nu i em, de vill kolla upp att embryot inte sitter fel.
    bra att du får komma dit direkt. Kommer tänka på dig! blir orolig här på andra sidan skärmen.
    Hur mycket blöder du?
  • kramiiis
    Nalle har ett blått hus skrev 2009-10-28 10:27:53 följande:
    Fick två 5 dagars embryon insatta 19 oktober och gårdagens hCG test visade 38, nytt ska tas på fredag, men gravida är vi i alla fall... :D
    grattis!
  • kramiiis

kikar förbi er och kramar om er

knaprar ju endast progynon och väntar på FET för tillfället så har inte så mycket att prata om....

kram

• kramiiis
    Bette skrev 2009-10-29 11:12:16 följande:
    När blir FET av? Går det inte första gången skall det lyckas andra gången så är det bara. Bette
    det är dags 10 nov ja visst måste det vara så att man lyckas gång nr 2{#lang_emotions_dreamer} tack för positiva tankar!

kram
    Bette skrev 2009-10-29 11:12:48 följande:
    Jag var hos bm häromdagen och allt är bra med parveln, han växer så det knakar.Bette
    härligt
  • kramiiis

supertrouper: hej gumman! ja visst är det jobbigt att vänta, men jag har iaf inte samma väntan som du. Jag ska göra FET 10 nov. Gjorde ett färsförsök på AVA åbo 1 okt som inte gick vägen och har 11 i frysen.
    Vad frustrerande att vänta och att de inte ens svarat på dina mail förrän nu. 6 månader sa de till oss oxå i åbo, men från att jag ställt mig i kö tog det 3 månader tills de hittade en donator

stor kram till dig

• kramiiis
    Makima46 skrev 2009-10-29 13:34:23 följande:
    Fick väl en smärre chock idag!!Har fått veta HCG värdet på RD 20. Den låg på 16600!!Jösses! Har bägge fastnat??
    OJ spännande nu! kram
  • kramiiis
    Nalle har ett blått hus skrev 2009-11-02 18:32:26 följande:
    Att jag inte fått svar allt på mina funderingar stämmer ju inte, utan det var mer till den senaste som jag postade igår eller idag (lite dagvill) som jag fick "goddag yxskaft"-svar på som jag refererade till... Ber om ursäkt om någon tog illa vid sig. Uppenbart är detta inget forum för mig, så jag lämnar det därhän och söker mina råd och stöd på annat håll...Önskar er alla lycka till med era plus, ruvningar och bebisar!
    om du fortfarande läser nallen! så vill jag ge dig en stor jättekram och säga förlåt att jag inte svarat på dina funderingar, men jag har inte haft något vettigt svar och då hålligt mig undan istället

KRAM  
  • kramiiis

Är det imorgon som det är vul-boom härinne? {#lang_emotions_laughing} åhh vad jag hoppas ni alla får se tickande hjärtan

kram på er

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa