Alla underbara vänner här på tråden! Alla har sina egna erfarenheter och är så otroligt engagerade (dethär vi går igenom betyder ju SÅ mycket!!). Jag är supertacksam för alla råd jag får. Jag ska vara mycket uppmärksam (ska oxå titta in till Sleepingbeauty - tack för tipset!) men samtidigt försöka vara hoppfull eftersom det ändå gick bra för Bette. Fick nyss svar från kliniken och de sa att 2-4 veckor på östrogen innan ET är helt OK. Om jag får ET 16 november har jag gått på Estrofem i 4 veckor, så jag inser ju att jag tangerar gränsen för vad som kan hålla. Vid den tiden börjar ju nedregleringen avta okså. Jag kan bara försöka hålla ut och hoppas det ska funka, och försöka lita på kliniken (de har ändå hittills gett ett proffsigt intryck), men guuud vad det är jobbit att vara så i händerna på någon annan?!!
Tack för att ni finns och man kan prata om detta!!
Rödluvan: hoppas det känns bättre! Det är ju ganska vanligt med små blödningar i början. Det är ju så mycket som händer i livmodern med alla nya blodkärl som ska bildas och har man lättblödande slemhinnor är det ofta därifrän blodet kommer. Men, jag vet hur jobbigt det är att knappt våga gå på toa!!! En väldigt jobbig period med all oro, som man inte vill visa, men som upptar nästan hela ens medvetande! Hoppas det gårbra nu!!
KRAMAr till er alla ochha en sköön lördagkväll!!