V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
vickan vad bra att proverna är bra
Natalla lycka till hos läkaren och pluggande
vickan vad bra att proverna är bra
Natalla lycka till hos läkaren och pluggande
larki vad tråkigt att ni är sjuka i influensan ,men bra att ni får behandling, jag ska ta vaccinet på tisdag.
prommis det låter konstigt tycker jag att du ska må sämre om du promenerar.
ninde vad bra att det har gått bra, men hoppas att du slipper stomin
Ninde , jo du är nog snart på benen igen ska du se och träna. Har du ont någonting eller ?
ninde skönt att inte ha så ont ,det är ju bra det ,jag bruka ha jätteont efter operationer flera veckor.
jag vaccinerade mig igår och jag är riskgrupp pga ibs, har lätt att få infektion + övervikt,men de sa ingenting ang 2 doser åt mig ,men de får man väl se
larki vad bra att elände ska bort, hoppas att du slipper den sen .
070706 vad bra att de börja hända grejor för dig att bli undersökt ordentligt. Kapselundersökning har jag med gjort ,men det blev bara halva tarmen sen tog batteri slut,mag och tarm läkaren vill inte göra om den .
Ninde du borde ju tillhöra riskgruppen och få ett brev hem :(
Natalla vad bra att inflammationen såg bättre ut ,så du fick bara ont i armen du med? Det har jag ännu tog sprutan i tisdags. Sa de nåt åt dig om en andra dos?
Vickan de lät ju konstigt att dem ha förstört så många sprutor och att kyle gick sönder.
070 det enda jag har fått gjort innan koloskopi är att ha druckit 4 liter laxabonen dagen innan .