Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16

vickan så det blev bara sömntest där ser man ,när blir det mr ?

• Maddisen80

vickan jasså men de är ju bra att de gjorde sömntest iaf , men håller med att sjukvården är nötskal

• Maddisen80

Hej japp tiden rinner i väg,snart jul igen,det går snabbt. 3000 kr för biljett hem,det va dyrt ,jaja men så är det ,va bra att du kom hem iaf

Nindë Amandil skrev 2009-08-30 17:22:27 följande:

åh, man är borta en vecka & så kommer man hem till en ny tråd. tiden tickar på. önskar jag kunde säga att det var skönt med en vecka bortrest men icke. speciellt inte när man mådde illa de första 2-3 dagarna & sedan emellan hade ett par bra dagar för att sedan få massa problem igen så det var bara för mig att köpa en biljett hem... 3000:-... som jag gärna hade spenderat lite på taxfree å sådär men icke. äsch. jag överlever i alla fall & det är väl huvudsaken. har i alla fall fått pussa på mitt absoluta favoritdjur - delfiner! helt underbart. så totalt misslyckat har det inte varit :) hoppas ni här inne, trots allt elände, ändå mår någorlunda bra. å imorgon börjar jag skolan igen. längtar! :)
  • Maddisen80

hejsan jag vet inte om jag kommer sitta vid datorn mer på ett tag för i natt hade jag så jävla ont i magen så kunde ens inte sova......... jag ska till läkaren idag 11.40 skicka inte han mig till lunds akut för utredning ,då lägger jag in mig på psyke för jag orka inte med smärtorna längre, tycker synd om familjen,sambon att det få stå ut med mig när jag ha smärtor, men ni få ha de bra allesammans

sköt om er

• Maddisen80

hej jag behövde inte åka till akuten ,men jag ska prova nexium och papaverin + fick ketogan så ska prova de i 4 v se om de hjälper gör de inte det så ska dem göra ny gastroskopi som jag inte ha gjort på länge

• Maddisen80

jag behövde inte bli inlagd ska prova med medicin mot nervsmärta lyrica sen ska jag ringa psykiatrikern om jag får tankar att jag vill skada mig så skicka han akutremiss, men de hoppas han att han inte behöver göra + att han har tagit massor med blodprover på mig och se om jag har överdos av alla mediciner i kroppen

• Maddisen80

dalkulla,de va inte roligt att höra att hon må sämre ,men vi ska tänka på henne , hoppas att hon kommer bli bättre.

Svar på tråden V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16