V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
vickan så det blev bara sömntest där ser man ,när blir det mr ?
vickan så det blev bara sömntest där ser man ,när blir det mr ?
vickan jasså men de är ju bra att de gjorde sömntest iaf , men håller med att sjukvården är nötskal
Hej japp tiden rinner i väg,snart jul igen,det går snabbt. 3000 kr för biljett hem,det va dyrt ,jaja men så är det ,va bra att du kom hem iaf
Nindë Amandil skrev 2009-08-30 17:22:27 följande:
hejsan jag vet inte om jag kommer sitta vid datorn mer på ett tag för i natt hade jag så jävla ont i magen så kunde ens inte sova......... jag ska till läkaren idag 11.40 skicka inte han mig till lunds akut för utredning ,då lägger jag in mig på psyke för jag orka inte med smärtorna längre, tycker synd om familjen,sambon att det få stå ut med mig när jag ha smärtor, men ni få ha de bra allesammans
sköt om er
hej jag behövde inte åka till akuten ,men jag ska prova nexium och papaverin + fick ketogan så ska prova de i 4 v se om de hjälper gör de inte det så ska dem göra ny gastroskopi som jag inte ha gjort på länge
jenny jag har redan apotek hemma movicol, katrinplomman
jenny f jag menar katrinplommon juice sen har jag toilox
jag behövde inte bli inlagd ska prova med medicin mot nervsmärta lyrica sen ska jag ringa psykiatrikern om jag får tankar att jag vill skada mig så skicka han akutremiss, men de hoppas han att han inte behöver göra + att han har tagit massor med blodprover på mig och se om jag har överdos av alla mediciner i kroppen
dalkulla,de va inte roligt att höra att hon må sämre ,men vi ska tänka på henne , hoppas att hon kommer bli bättre.
Snorksork usch håller tummarna och tårna för dig