Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16

Grådis träning går super, men däremot kosten inte så jättebra, men men de ska bli bättre från och med nästa vecka-

• Maddisen80

nicka jag har ju gjort koloskopi flera gånger och fått druckit 4 liter laxabon fy vadjobbigt och äckligt. Men sen detta året gjorde jag kapselendoskopi ,de skulle filma hela tarmen man skulle svälja videokapsel ,men de gick bara till halva sen tog batterie slut ,inga planer ha läkaren att göra om det fast kah jar ont i magen.

• Maddisen80

Prommis vad bra att levervärden är bra, hoppas att de håller i sig så du få må bra, Så du ska bara ta prover en gång i halvåret?

Natalla lycka till på måndag

• Maddisen80

Ninde ja de va ju bra att det såg bra ut :)

prommis, Jasså de är ju bra att det är oftare än innan,trodde de blev mindre tid. Jo förstår att du känner så ,jag tycker inte heller om att betala läkarbesök för det ger ingenting även fast jag ha kvar mina buksmärtor.

• Maddisen80

prommis , jo men du får väl frikort sen när du har kommit upp till 900 ? Hoppas att du få en trevlig helg.

• Maddisen80

lottalök jag fick dricka 4 liter på en dag laxabon blää och hade diarre även dan efter tog tåget till sjukhuset .

• Maddisen80

Dalkulla de är sådär ,men får väl vara glad att man lever ,men sjukgymnasten misstänker att jag ha lågt blodvärde för jag är blek harblivit de senare dagarna och yr,trött så ska kolla blodvärde.

Jost grattis till din graviditet ,det är ju jätteroligt att höra, men tråkigt att du har opererat så mycket

• Maddisen80

lottalök gud vad jobbigt, de var inte roligt ju :/( de gjorde jätteont med när jag gjorde det ,kan de inte göra kapselendoskopi istället

• Maddisen80

Dalkulla och natalla ,blodvärde va jättebra så de är nåt annat som strula,miit blodvärde låg på 125 sist 145

Lotta du ska svälja en videokapsel och de se i hela tarmen behöver inte så mycket laxeringsmedel

Svar på tråden V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16