V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Jost78 grattis till giftemålet och bra att magen va problem fri ,grattis även till graviditeten . Härlig semester det måste ha varit.
Jost78 grattis till giftemålet och bra att magen va problem fri ,grattis även till graviditeten . Härlig semester det måste ha varit.
Natalla jasså konstigt att det är olika på olika orter, men men man kanske får ringa och höra då.
070 som bcsvensk säger, jag fick äta buljong,klara soppor och saft
fru u jag har tyvärr inte gjort den undersökning så kan tyvärr inte svara.
Wero du ska få vara glad som ska dricka det för jag fick dricka 4 liter laxabon bläää
070706 vad bra att de händer lite grejor, hoppas att det gå bra med kapselendoskopi och magnetröntgen och gastroskopi
wero73 hur gammal är din dotter ? Jo det förstår jag att du inte vill ,hoppas att koloskopi går bra.
Grådis det går ganska bra här med överviktsenheten
Bcsvensk vad tråkigt att du inte fick vaccinationen
ninde du har väl värktabletter,det hjälper ju för stunden iaf.
fru u ,det har jag med hört från en som är insatt i läkemedel :(
Vad jag har ont ,jag har hemorojd,men ska till läkaren nästa vecka för xyliproct har inte hjälpt så bra
bcsvensk vad bra att du ska ta sprutan ,de är ju väldigt viktigt att du inte blir sjuk.
usch hoppas att det går bra hos tingsrätten ,de är inte roligt att vara där.
jo nästa vecka ska jag till en läkare ,dem ska se om jag har hemorojder för xyliproct hjälper inte så mycket
070706 jasså snart ska du göra en till mr, jag har inte fått sond i näsan så vet ej hur de känns
bcsvensk vad skönt att ha tagit sprutan
hejsan jag har inte varit här inne på flera dagar, jag har inte orkat och haft mycket att göra så hinner inte läsa i kapp tyvärr . Jag har ont ursäkta uttrycket i röven ,så haft de länge,vi misstänker hemorojder, så tar stolpiller + salva sheriproct det lindrar iaf flera timmar ,jag ska göra en rektoskopi den 30 november :(
larki tråkigt med influensan ;/ men hoppas du krya på dig snart
070706 hej hur gick det, kom du i tid ??? Fast det va sån enorm storm ?
jost78 härligt att du mår bra och att ni ska flytta innan bebisen kommer
Fru u varför ska du lämna familjeliv för ,du som stöttar än så bra och skriver braa inlägg,stanna kvar här med oss.
Natalla det är inte lätt att hinna med inte :))
Larki Så du fick allergisk reaktion ,det är inte roligt ju :( men är det bättre nu då?
070706 fick du med dricka lite laxeringsmedel innan du svalde kapseln ? Vad skönt att du ha en undersökning kvar.
bcsvensk vad bra att gick allt bra för josse ;) skönt ,roligt att de va din dr med :9
Grådis jag mår inte bra alls ,är trött,har ont i magen mm