V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Jost78 trevlig resa, hoppas att du få de bra i tokeyo och fint väder. Lycka till med bandagen .
Jost78 trevlig resa, hoppas att du få de bra i tokeyo och fint väder. Lycka till med bandagen .
070 här har alla läkare gett upp att undersöka mig så jag får nästan droga ner mig själv för att må bra tillexempel ketogan och tramadol . Jag har så ont så jag gråter ,sen ursäkta ordet h ar haft ont i röven sen 2 veckor tillbaka.
Malvas mam vad bra att de inte behövdes opereras ,de är ju bra om de kan undvika operationer.
070706 Jag vet inte varför dem har gett upp ,de tycker väl att jag är jobbig patient .
pingu lycka till med koloskopin.
Natalla hur är läget med dig nu,hoppas de är bra
070706 Grattis till ditt mvg,det är ju iaf jättebra, men trist att du är dålig i magen.
Fru u ,jag håller med ,det känns som evigheter när man väntar och väntar och man får nästan ringa och tjata på dem så de gå snabbare . Jo tyvärr tar man narkos får man vänta länge ,de är lite synd.
Larki hoppas att du får göra op i november så de inte skjuter upp ytterligare.
Fru u allt har blivit sämre sen moderaterna tog över tycker jag iaf
Molle 72 gud vad jobbigt, men tyvärr kan jag inte komma på något bra råd till dig .
Ninde jag frågade dig förut och sa lycka till på operationen,du få berätta hur de går sen
Fru u och jenny f ,jag ska göra cystoskopi på måndag h ar gjort det en gång innan blää.
Ninde hoppas att du får en trevlig helg och att du mår bra, jag hälsar på mina vänner när de är på sjukhuset för då är man riktiga vänner ,men inga hälsa på mig,det känns lite tråkigt ,men men till och med min sambo kommer inte för han hatar sjukhus ,men tycker att man kan hälsa på någon timma.
Nicka du har en tur som få dricka det , för när jag gjorde coloskopi fick jag dricka 4 liter laxabon blääää fy jag spydde andra gången
Nicka vad bra att det såg bra ut , usch undersökningen är hemsk tycker jag
Jag lider med er alla ,jag har ont ursäkta mig i rövhålet haft de länge och ont när jag skiter ;/