V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
lottalök jo du kan till och med undvika gluten , laktos, äta kokt mat, råa grönsaker, inte rivna morötter utan kokta , undvika broccoli,blomkål,bönor,vitkål
lottalök jo du kan till och med undvika gluten , laktos, äta kokt mat, råa grönsaker, inte rivna morötter utan kokta , undvika broccoli,blomkål,bönor,vitkål
snorksork hur mår du då , jag mår skit ,men får va glad att man lever .
Lottalök kolla på denna sida
www.netdoktor.se/mage-tarm/
lottalök jo du har rätt till att gå till en dietist ,jag går till en dietist pga ibs ,vissa gå dit för glutenallergi mm .
nu har jag så extremt ont i magen så har bara lust att skrika rätt ut , ont på höger sida precis vid naveln :/// men vägra söka vård för de säger bara att de är psykiskt ,men jag få ta ketogan inatt annars klara jag inte smärtan
snorksork förstår att du är orolig ,men jag håller tummar och tår att du få bli bättre snart .
fru u jo förstår att du är orolig så hoppas du kan skynda på undersökningen som du ska göra
hejsan jag har helg permession nu över helgen är inlagd på psykiatrin i lund så ska tillbaka på måndag blev inlagd i måndags så ni vet att jag lever, men kan inte skriva tyvärr ,vet inte hur länge jag blir inlagd, finns de plats i landskrona blir jag överflyttat dit . Men en positiv sak har gått ner 2 kg ;9
dalkulla tacka så mycket för stödet , hur är läget med dig då .
snorksork hoppas jag med, jag tycker att dem är trevliga iaf och hjälpsamma och läkaren har höjt dosen på lyrica sen har jag fått serquel jajaj , imorgon få jag svar om jag har överdos av mediciner av min psykiatriker i landskrona