Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16

lottalök jo du kan till och med undvika gluten , laktos, äta kokt mat, råa grönsaker, inte rivna morötter utan kokta , undvika broccoli,blomkål,bönor,vitkål

• Maddisen80

lottalök jo du har rätt till att gå till en dietist ,jag går till en dietist pga ibs ,vissa gå dit för glutenallergi mm .

• Maddisen80

nu har jag så extremt ont i magen så har bara lust att skrika rätt ut , ont på höger sida precis vid naveln :/// men vägra söka vård för de säger bara att de är psykiskt ,men jag få ta ketogan inatt annars klara jag inte smärtan

• Maddisen80

snorksork förstår att du är orolig ,men jag håller tummar och tår att du få bli bättre snart .

• Maddisen80

fru u jo förstår att du är orolig så hoppas du kan skynda på undersökningen som du ska göra

• Maddisen80

hejsan jag har helg permession nu över helgen är inlagd på psykiatrin i lund så ska tillbaka på måndag blev inlagd i måndags så ni vet att jag lever, men kan inte skriva tyvärr ,vet inte hur länge jag blir inlagd, finns de plats i landskrona blir jag överflyttat dit . Men en positiv sak har gått ner 2 kg ;9

• Maddisen80

snorksork hoppas jag med, jag tycker att dem är trevliga iaf och hjälpsamma och läkaren har höjt dosen på lyrica sen har jag fått serquel jajaj , imorgon få jag svar om jag har överdos av mediciner av min psykiatriker i landskrona

Svar på tråden V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16