V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Snorksork
Hej vad bra att de har dator så du kan updatera oss hur du mår ,hoppas biopsin är bra, jag är rädd för att jag har fått svininfluensan för ont i huvudet 4 dagar, nu börja jag få ont i lungorna och feber. förstår att du saknar din dotter ,men hoppas att du får komma hem snart. Bra att dem är trevliga
skrev 2009-09-05 07:05:53 följande:
Hej Skriver från Sahlgrenska. Ja de har dator här denna gången! Nya lokaler som är så fina. Har gjort leverbiopsi, lika jävla jobbigt som vanligt när man är rädd för nålar. Under UL såg de att flödet av blod i levern var
bra.Skönt! Nu väntar vi på svaret från biopsin, förmodligen svar i em! Så sjukt konstigt att vara här, det går liksom för fort. Har ju jobbat och grejat och sedan tjoff så är man sjuk igen utan att ens veta om det! Har varit trött, det kan jag inte förneka men jag trodde att det var för att jag jobbade igen. Lite svårt för att äta, men ni vet hur man är...det är nog bara tillfälligt. Att levern skulle vara kass hade jag inte ens i tankarna. Det har ju bara varit tarm, tarm, tarm det sista så dt är klart att levern blev sur och ville vara med i matschen med, den bortskämda skiten. Och jag som skulle gå på stor fest idag, STOOORRR fest. Skitans. Jag längtar hem, jag längtar efter min dotter, vill ligga och snosa på henne när hon är nyvaken och varm. Tur iaf att de är så goa här, har aldrig varit med om ngt liknande. Det sitter liksom i väggarna här att alla är så bra. Kram på er och var rädda om er.