V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
millimini välkommen hit,hoppas du kommer trivas bra här med oss i detta härliga sjuka gäng ;:7
millimini välkommen hit,hoppas du kommer trivas bra här med oss i detta härliga sjuka gäng ;:7
Grådis kosten går åt skogen och vätskeintaget med ,men har bestämt från och med imorgon ett litet glas vatten till varje måltid.
Grådis jag började ju på överviktsenheten i lund igår ,vi ska skriva ner vad vi har ätit i 6 dagar och klockslag och allt ,lämna det den 21 oktober. Det blir mycket vatten jag lär få i mig om jag ska dricka efter varje inlägg eller menar du baras tillexempel i detta forumet ? jag tycker att de är gott med iskallt vatten med isbitar i ,men ska testa att smaksätta med bär eller frukt .. Tack så mycket för ditt stöd, har druckit 50 cl vatten.
Grådis tackar så mycket för ditt stöd, de är jättebra att den här tråden finns .
Millimani det va ju bra att det gick bra på undersökningen ,härligt att höra ;9 Hoppas att ni få svar snart.
Ninde va skönt att slippa stomin ,hoppas att det kommer gå bra efteråt.
Grådis jo precis det är bra med detta forum , jag har olika färger på avföringen varje gång ,är det nåt allvarligt ? eller behöver inte jag vara orolig ?
Grådis ibland är det svart .ibland ljusbrunt ,ibland blodblandad ,men jag hr ju inte ätit blåbär,men kebabkött,riskakor,ris,köttbullat,currydressing
Gud vad jag har sprungit på toa idag, de är inte diarre, men ändå fått sprungit flera ggr har aldrig hänt innan .
Malvas mam ,så hon behövde inte opereras ? Vad jobbigt att de blev den handen hon använder :/
Svea och alicia välkommen hit ,hoppas att du kommer trivas här .Alicia jag vet tyvärr inte vad calprotectinvärde är heller ,men fundera att ta sånt prov för jag har ibs sägs de ,men tror att jag ha annat
Det är konstigt jag har inte fått nån kallelse, men ska ringa imorgon sa min vårdcentral