V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
grådis skrev 2009-11-07 08:31:52 följande:
FruU, hoppas du mår bättre och att det inte gör ont fortfarande? har ju inte gjort specifikt nån sån undersökning då jag ej är opad. Jenny, skönt att komma hem igen, men det var nog bra för dig att vara där o varva ner o tanka lite energi? att de fick dig att inse att jobb kanske inte är på topp 3 just nu..var kanske välbehövligt? Kramis på dig, hoppas givetvis att du ska bli bättre så du ska få börja jobba, men var sak har sin tid som gamla mormor brukade säga BCsvensk, jag har oxå crp som inte vill ner under 5 eller vad det är som e´gränsen.Men nu ligger jag under 20 iaf ( var nere på 18 sist gång) får vara glad för det lilla Men jag fick vaccinera mig...de frågade aldrig... frågade bara om jag var riskgrupp...då sa jag att jag käkar Imurel som är immunosuppressivt (el va de heter) samt har astma samt är i behandling inför ivf och således har tänkt att bli gravid inom det närmsta, då var det inget snack, smack en spruta i armen... 070706, skönt att coloskopin gick bra Och vilket stim du är inne i,intressant fall tydligen eftersom de bara matar på med alla undersökningar. Skönt att ha dem gjort. Lycka till wero, nä man är ju två så då får man dela upp det Går ju inte an att laxera när man ska iväg Fast förstår att mamman i dig gärna ville vart med på dotterns ul. Lycka tillnu...och kom ihåg att drickamycket...går så mycket lättare och mår så mycket bättre! Maddisen, hur går det för dig på överviktsenheten och med mat och dryck? Kram oha en bra helg Krya på ossAtt jag sedan var i risk grupp pga.astma & lågt immun försvar,den chansen tog tom hellre....får väl se till veckan,då ska jag prata med reumatologen & ev.å ta sprutan,så vi får se...