Starkast skrev 2009-09-14 21:51:37 följande:
Snacka om nåldyna Förstår att dr. var förbannad, det var ju inte klokt! Vi får utnämna oss själva de de sjukaste familjerna, eller vad säger du Hoppas du får ny tid snart, så det blir gjort. Jag är lite orolig för lilleman. Hoppas det är psykiskt då det har hänt så mycket i/med familjen. Han är en väldigt känslig prick. Men dr. trodde inte på det för ögonens skull som jag uppfattade det. Han har huvudvärk ibland men inte jämt. Det är Ep. och hjärntumör som cirkulerar. Öron, hörsel och balans helt perfekt. Fru U: Varför dalar vikten? Har något inträffat? *kram* BC föresten, hur har det gått med den brännskadade killen? Har det gett föräldrarna någon läxa ändå?
Ja usch ,stackrs lilla kille...Be dom göra en MR & en ögon bottens Ultraljud på ögonen.
Min son trodde dom de va tumör.
Så visade det sej ( då han var 8 ) att hans ögon var sååå över ansträngda att det blivit uppsvullet baki ögonen.
Än idag är det de,det kommer aldrig helt gå bort,men de blev bra mycket bättre av glas ögonen.
Han hade "anfall" ,kunde falla ihop ,ta sej för huvudet,ibland skrek han ohejdat ,ibland var han som "borta,skit läskigt.
Men allt bara " poff" upphörde då brillorna kom på hans näsa.
Jodu ,vi sjuka kanske ska ut nämna en dag i almanckan för "ajaj dagen" eller "de sjukas dag" ,då vi sjuka får synas och höras lite mera...
Jo ,jag tror det går fort med en tid,som de lät som ialla fall.
Brorsans son .tja det blev ju som sagt bättre.
Men vettu alltså *skakar på skallen*, dom är så korkade ibland att jag tror de kan hända nästa sommar oxå om jag ska vara ärlig.
Dom där lär sej aldrig,aldrig...så trgiskt,tycker så synd om dom barnen alltså.
Den älsta är helt förstörd ,alltså psykiskt,hoppas det finns "räddning" för henne framöver,att ngn upptäcker hur hon är & har det...nä isch...jag & pappa ,vi får bara skäll för att vi säger våra åsikter till dom.,inte poppis kan jag säga.men,men vi har testat i vart fall...
Så nej,dom har nog inte lärt sej något är jag rädd för
Kram & natti natt