V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Evve81 skrev 2009-10-24 15:48:10 följande:
Kram till er som behöver det. Min mages som hållit sig så himla bra är inte längre så mycket att hurra för Inte jättedålig men betydligt sämre för att vara mig.... Kör med min medicin o.s.v Har funderat om det kan bero på att jag inte promenerar lika mycket som tidigare??? Någon som upplevt det??Men jag blev stenhård i magen.förmodligen för att tarmarna gick ner i aktivitet.
Tatrmarna mår ju bäst då man rör på sej så är det ju,men i bland av olika anledningar kan man inte göra det.
Starkast skrev 2009-10-23 20:55:52 följande:
Nästan samma som din , men den här gången var det bara körteln, för tredje gången. Mandlarna tog han för några år sen. Op. har gått bra. Inte diabetesen. Dr. som opade släpper honom inte än vilket känns skönt. hon vill att han ska göra astmakoller och sen filma halsen/stämbanden. Hängde inte med riktigt då vi pratade innan han hade vaknat, så var inte helt mottaglig.... Snarket är borta men inte hostan. Han andas lättare. Hela 50% var tillbaka efter bara ett halvår. Blodsockret har varit katastrof och är fortfarande. Är nu hemskickade med skyhöga värden. Dr. trodde det var lättare att få dem under kontroll hemma där han lever som vanligt. Hoppas hon har rätt, särskillt nu när det är helg och allt.Okej,jo mandlarna eller körtlarna baki näsan som man säger på öron, dom kan ju växa tebax hur många gånger som helst tydligen.
Jag tog bort min polyper & mandlar då jag var 16,alltså -90 & inget av de har tack å lov kommit tebax
Sonen tog bort sitt 1997 då han var tre år,tror dock polyperna kommit tebax där med.
Älsta jäntan ,hon kom undan med nöd & näppe att ta bort paketet.
Just nu har jag UVI ,fick pencelin i går
Pratade även med Umeå - ortopende i går,som höll med mej,dom tyckte at tjag nästa gång skulle be att få åka till dom i Umeå på Rygg Akuten.,skö nt att veta att dom är på min sida trots allt