Nallatalla skrev 2009-08-25 21:34:26 följande:
Grådis,denna utbildning är 2 årig så det blir tufft framöver. Vår skola har satsat på oss ordentligt första veckan då vi får gå på ett notivationscenter där vi ska lära oss stresshantering,avslappning och man ppnåt mål i livet genom motivationen. Varje dag avslutas med någon form av aktivitet såsom linedance,yoga,taichi och afrikansk dans. Idag har vi även lärt oss avslappningsmasage. Jag ska genast lära maken några bra grepp Ja,det där med krympande kläder är ett fenomen som drabbat mig med..... hm,mystiskt Vad härligt med bröllop och fest i helge, se till att ha riktigt kul! vickan,jag fick en ganska komisk bild av en person som kanr över golvet Dalkulla,kul att se dig! Hur går det med allt? Fru U,livet känns verkligen orättvist stundtals. Jag ska hålla alla mina två tummar för att det snart även är er tur. Du får dela mina tummar med Grådis. Kram på dig och ge inte upp,även om det känns tungt! Maddis80,hur är det med dig? Du hade det jobbigt nu,visst? BCsvensk,hej! Hur mår du? Jost78,hur har det gått med bandagen? Visst hade du problem med dem eller minns jag fel? Snorksork,gick det bra med undersökningen? Det är ju inte så kul att behöva göra dem men vi tarmisar tvingas på något vis att klara av det,även om det är omöjligt att vänja sig. Kram på er tjejer och god natt!
Jodå,det är hyfsat med magen,på alla sätt,nästan så man blir "orolig" av det,men sen vi flyttade så har det vart oroväckande bra faktisgt
Så jag njuter så länge det varar...känns skönt om ärligheten ska in oxå
Men rygg skruttet& benen är de då värre med dårå...som vanligt..känns de som...
I morrn ska jag in å sövas & få sputorna i ryggen,gruvade mej & gruvar mej,sa åt maken att jag skulle avboka,men de tyckte han inte.
Men jag grämer mej eftersom jag blir så dålig efter,detta är sista gången vi testar,tyckte både jag & narkosen.
Funkar de inte nu så kommer de bara bli nersövning framöver,så skallen får en "vilo paus"...
HUr känns de nu å skolan dragit i gång igen ??