• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Mrsbe

Hej tjejer... jag har haft fullt upp... knappt sett datorn på en och en halv vecka... =)

Jag följer jättegärna med och äter... vilket ställe är det ni pratar om? Tapa Chula?? Gamla Tomas kök & matsal??

Torsdag 18.00 låter kanon...

• Våfflan 08

Mrsbe- Vad kul att du också följer med!

• Sandra N

MrsBe - vad kul!! Då ses vi =) Vet ärligt talat inte riktigt vad rest hette, ett mexikanskt ställe iaf =)

• Bokkie

Hej
    Kul Mrsbe att du också kommer, ja det är Tapa Chula som jag har bokat bord på.

• Bokkie

om ni undrar så är adressen till restaurangen Köpmangatan 16, jag vet inte om det är i gamla Tomas kök och matsal men det är mycket möjligt, har fått för mig att det var en restaurang där tidigare också.

• Plutteli

Vad kul att du följer med MrsBe!

Är det nån som ska ta bil in till stan som jag kan åka med?

• Sandra N

Jag hade nog tänkt ta bussen annars hade du självklart fått åka med =)

• Plutteli

Jo, men då kan vi ju ses vidd bussen i stan istället å gå sista biten till restaurangen tillsammans isf :)

• Bokkie

Tänkte också ta bussen, så vi kan ju åka in med samma buss då Paula.

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?