• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Mrsbe

Jag jobbar ganska mkt till veckan mitt bästa förslag skulle vara måndagen den 19 alltså måndagen nästa vecka... om det inte är för länge tills dess?

Och om vi inte skulle läsa mariann keyes... eller hur det stavas kan jag föreslå Dödlig årgång eller skuggor från det förflutna av Nora Roberts eller nån av Kristin Hannahs böcker... har hört att hon är bra... kan inga titlar dock...

Och jag måste också säga att det va jätte kul att träffa er allihop... =) Det va jättetrevligt.... och måndagen som jag föreslagit är jag ledig så jag kommer förhoppningsvis inte behöva gå i förväg... =)

• Sandra N

måndag 19e låter bra!

Jag har läst Angelas dotter av Kristin Hannah - den var jätte bra! Hittade nu "en flicka som kallas Alice" den skulle jag gärna läsa.

• Våfflan 08

måndag den 19:e passar bra för oss också...
    En flicka som kallas Alice verkar bra.
    Men jag läser gärna Marian Keyes också

• Bokkie

Måndag 19e passar för mig också... men gärna på eftermiddagen eftersom jag har praktik fram till typ 15, men jag brukar kunna ta mig iväg lite tidigare... För mig blir både Marian Keyes eller en ficka som kallas Alice bra...

• Sandra N

vi kan väl läsa båda då =) Ska vi börja med en flicka som kallas Alice så tar vi Keyes sen??

Måndag em funkar för oss!

• Plutteli

Hehe, ja båda blir fint slipper vi kompromissa

Tycker vi bestämmer en flicka som kallas Alice nu så kan vi beställa den så har alla den förhoppningsvis till nästa vecka! :)

• Våfflan 08

Aa vi kan läsa båda två och börja med Alice

• Mrsbe

Vi kan absolut läsa båda... vilken tid ska vi säga på måndag? för det verkar som om jag kanske ska på kalas på em...

• Sandra N

Bokkie hade visst praktik till 15 på måndag, för oss funkar redan vid 16 men även senare

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?