• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Våfflan 08

Jag kan också alla kvällar, utom måndag.

Sandra - Joo det gjorde du, skulle just fråga om det var någon av er som har glömt dom.
    Kan ta med dom nästa gång vi ses...

• Bokkie

Hej, tack för igår. Mycket god fika, det är inte bråttom med kläderna Sandra så du kan ta dem näst gång vi ses... För mig går nästan alla kvällar utom tisdag nästa vecka...

• Sandra N

Blä Arvid har fått feber o e så ynklig =( Jag hoppas han kryar på sig snabbt men vi får väl se om jag kan följa på nån middag- beroende på när de blir o så

• Plutteli

Vad trist med sjuk Arvid!

Jag har skrivit till MrsBe i hennes gästbok, men hon har kanske inte sett det eller så har hon inte riktigt tid just nu...

• Våfflan 08

Ska vi ta middagen nästa vecka någon dag?

• Bokkie

Jag tänkte också att det kanske skulle passa med någon kväll nästa vecka, hur mår Arvid nu Sandra?

• Sandra N

Arvid e bättre bara 37,5 idag men ojj vad trött han e..har sovit nästan hela dan. Så förhoppningsvis sover han bort det o e frisk o pigg imorgon =)

Jo nästa vecka låter bra. För mig skulle mån, tor eller fre passa bäst..

• Bokkie

Jag kan vilken kväll som helst nästa vecka tror jag så torsdag blir bra för mig...

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?