• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Våfflan 08

Jag och Linis kommer mest troligt på sången också.

Bara vi tar oss in till stan i tid

• Plutteli

Hej! Nu är jag hemma igen och har tillgång till FL!
    Vad har ni bestämt vad gäller nästa träff? Såg att vi ev. kan vara hos våfflan? Jag har inget emot det men då behöver jag åka med någon för vi har inte bil....

(Och kläder låter fint om nått blir över...saria har också 7 4/80)

• Våfflan 08

Bokkie Kunde du fixa bil?
    Då får ni jätte gärna komma till oss i skogen
    Vi har lite pågående renoveringar här och där, men ni får stå ut :)

Vilken tid passar er?
    Vi kan då hela förmiddagen. KL. 16.00 ska vi åka och bada.

• Bokkie

Jag har fixat med bil, så då borde vi ta oss dit allihopa. Plutteli ska Saria också följa?

• Plutteli

Jag ska höra i morgon på förskolan om hon kan få vara där på fredag eftersom hon varit ledig tisdag och onsdag denna vecka... Sen beror det också på om jag hinner få tillbaka våran bilbarnstol, annars får hon vara hemma med Markus om hon inte kan vara på förskolan!

Jag kan i övrigt hela förmiddagen utan problem! (Boken var kanon f.ö så ska bli kul att prata om den!)

• Sandra N

om inte saria inte ska med skulle vi kanske kunna rymmas i en bil, el vad tror ni? 1 barnstol + 2 vuxna bak? lite trångt kanske

Tar m kläderna imorrn så får ni slåss om det =) vad säger vi för tid? vägbeskrivn tack =)

• Plutteli

Saria kommer stanna hemma med sambon eftersom han är ledig, kommer inte ha någon barnstol trots allt...

Jag kan gå med på att klämma in mig i en bil, nog ska vi få plats?

För egen del tycker jag runt 10 är rätt lagomt, eller?

• Våfflan 08

Blir 11 bra?

Kör E4:an till Antnäs, sväng av mot Älvsbyn.
    Passera Antnäs och Alvik, sen kommer Hällfors.
    Det är nästan precis 1 mil från E4:an
    Ungefär 500 m efter Hällfors skylten är det en busshållplats på vänster sida, direkt efter busshållplatsen svänger ni vänster, sen vänster direkt igen.
    Och där till höger ligger vårat hus.
    Ett rött 1 1/2 plans hus.

Adressen är Hällfors 57
    Ni kan ju söka på Eniro om ni vill ha bättre vägbeskrivning
    Man ser vårat hus från vägen, det är det som ligger just bakom busshållplatsen.

Hoppas ni hittar

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?