• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • Buster78
    Mandragora skrev 2009-08-07 00:07:17 följande:
    Men du har uppenbarligen inte missat den så kallade debatten om Apoliva i alla fall. Då har det alltså nått fram.
    nu först när ja läser här, innan visste ja inget!
    ja kollade aftonbladets sida precis nu, och nä ja tycker den va lite rogivande!
  • Syra
    Buster78 skrev 2009-08-07 00:14:56 följande:
    nu först när ja läser här, innan visste ja inget! ja kollade aftonbladets sida precis nu, och nä ja tycker den va lite rogivande!
    titta igen och titta i ögonen....bryt inte ögonkontakten....hon är lebbig
  • hannizen

Jag blir inte skrämd,konstigt nog tycker jag att hon ser lycklig och vacker ut. Hon har ett speciellt utseende. Och att hon ser rakt igenom en? weelll,inte genom mig i alla fall:D haha. Men jag är så trött på reklamen för den fastnar(det är väl det som är meningen).

• Buster78
    Syra skrev 2009-08-07 00:15:55 följande:
    titta igen och titta i ögonen....bryt inte ögonkontakten....hon är lebbig
    det va ju massa avbrott på aftonbladets sida, dom tjöta ju emellan! men jo ja såg ögonen! tycker mest det är häftigt att hon kan "se igenom" en fast hon är i tv!
  • Zitah

någon här som vet vilken sång det är som hon sjunger?? den är så fin..

• mrs Elliott

Jag fattar vad Johan Renck har försökt göra här .Svensk sommar ,en huldrelik kvinna som är som ett mystiskt väsen och är ett med elementen .Han anspelar lite på folktro.
    Hon SKA inte vara docksöt med blont fluffigt hår .Att hon är lite skrämmande är hela grejen .

• Em00
    Mandragora skrev 2009-08-06 23:57:46 följande:
    Men ibland är det mörkt och regnigt ju. Så här ser hon ut annars: images.google.se/images&q=%22Adina+Fohl...=
    men... oj, jag förstår att dom spökat ut henne i reklamen =O
  • Em00

reklamen är rätt kass...
    Dom gör ju inte reklam för produkten direkt,
    då man aldrig hört talas om apoliva förr...
    iaf inte jag.

• Zamorak

rätt bull ändå för tjejen .... Ehm du är så ful så halva sverige e skit rädda för dig... Skoj o läsa de var dag?

• Lavish

Jag tyckte hon var vacker och fridfull. Ser inte alls det skrämmande. En fin reklam.

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?