• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • Epona

Vad är det för läskigt med en helt vanlig människa.. ?
    Som dessutom råkar se naturlig ut.

• LjubaviMoja

Hon skulle passa bra i nån skräckfilm iaf. Rädd blir ja inte men hela reklamen är vidrig. Min dotter som är 6 år tycker att den är väldig skrämmande.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • dosedumman86

hon gör mig äcklad och livrädd

• LjubaviMoja
    elektra1 skrev 2009-08-07 13:39:17 följande:
    fast hon ser ju inte ut sädär annars.....www.genckolik.net/yabanci-guzeller/56824-adin...
    Det på reklamen var hennes naturliga jag dom bilderna du länkade är alla photoshopade.
  • Kasule

Jag tycker att hon ser lite läskig ut...

• enlitenbitkaka
    Epona skrev 2009-08-07 13:41:20 följande:
    Vad är det för läskigt med en helt vanlig människa.. ? Som dessutom råkar se naturlig ut.
    ¨Tycker hon är enormt vacker och likaså reklamen, men hon har en intensiv genomträngande blick. Folk känner sig nog genomskådade och uttittade där i sina IKEAsoffor
    Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • elektra1
    LjubaviMoja skrev 2009-08-07 13:52:45 följande:
    Det på reklamen var hennes naturliga jag dom bilderna du länkade är alla photoshopade.
    Nej, jag sysslar med modellfoto... Och hon är väldigt ljussatt på filmen.
    Så att hon ska se grå ut. Klart hon är photoshoppad på modellfotona. Men det gäller också den här reklamfilmen. Filter och ljuset gör att hon ser spöklik och "grå ut.
  • LjubaviMoja
    elektra1 skrev 2009-08-07 14:00:34 följande:
    Nej, jag sysslar med modellfoto... Och hon är väldigt ljussatt på filmen.Så att hon ska se grå ut. Klart hon är photoshoppad på modellfotona. Men det gäller också den här reklamfilmen. Filter och ljuset gör att hon ser spöklik och "grå ut.
    På ingen utav dom bilderna du länkade syns hennes fräknar men det gör dom på reklamen. Och klart att reklamen oxå är mycket tillgjord det krävs nog ingen professionell för att klura ut det MEN hon är mycket mer naturligare än vanligt.

titta vad lite trolleri kan göra.

http://i42.tinypic.com/250jkeu.jpg
  • enlitenbitkaka
    LjubaviMoja skrev 2009-08-07 13:52:45 följande:
    Hmm sen när är man naturlig på TV? Hon är förmodligen täckt med smink, de jobbar mycket med ljuset osv.
    Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?