Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Tycker den är fin. Adina är jättevacker!

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • enlitenbitkaka

Hon är vacker, ren och så naturlig. Pernilla Wahlgren däremot...hon skrämmer skiten ur mig.

• enlitenbitkaka
    Airlee skrev 2009-08-07 13:16:03 följande:
    Ja!!! Hahaha, mig också. Och Linda Bengtzing skrämmer mig.
    Värst är ändå reklamen med Pernilla Wahlgren OCH hennes crazy mama.
  • enlitenbitkaka
    Epona skrev 2009-08-07 13:41:20 följande:
    Vad är det för läskigt med en helt vanlig människa.. ? Som dessutom råkar se naturlig ut.
    ¨Tycker hon är enormt vacker och likaså reklamen, men hon har en intensiv genomträngande blick. Folk känner sig nog genomskådade och uttittade där i sina IKEAsoffor
  • enlitenbitkaka
    LjubaviMoja skrev 2009-08-07 13:52:45 följande:
    Det på reklamen var hennes naturliga jag dom bilderna du länkade är alla photoshopade.
    Hmm sen när är man naturlig på TV? Hon är förmodligen täckt med smink, de jobbar mycket med ljuset osv.
  • enlitenbitkaka
    LjubaviMoja skrev 2009-08-07 14:03:11 följande:
    På ingen utav dom bilderna du länkade syns hennes fräknar men det gör dom på reklamen. Och klart att reklamen oxå är mycket tillgjord det krävs nog ingen professionell för att klura ut det MEN hon är mycket mer naturligare än vanligt. titta vad lite trolleri kan göra. i42.tinypic.com/250jkeu.jpg
    Så allt hänger på några borttrollade fräknar hurvida man ser naturlig ut eller ej?
  • enlitenbitkaka
    sanna88a skrev 2009-08-07 15:11:39 följande:
    tror hon bara visade ett exempel på hur lätt man kan retuschera bort saker..
    På ingen utav dom bilderna du länkade syns hennes fräknar men det gör dom på reklamen.

Var det här jag syftade till. Hon hänvisade till att ingen av bilderna visade en naturlig Adina pga att fräknarna var retuscherade. Samt att reklamen minsann visade den rätta fräkniga Adina.
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?