• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • UmmAlina

Ja, hon ar riktigt scary tycker jag. Det ar som att hon forsoker psyka en nar man tittar in i hennes ogon...

• Snellen

Jag tycker om den reklamen, den är annorlunda, och lugn. Ljussättningen är verkligen inte vad som brukar vara i reklamfilmer och jag kan tänka mig att det egentligen är den som skrämmer folk. Jag tror att hade samma modell varit belyst i "normal" ljussättning hade de flesta inte tänkt på henne som annorlunda eller läskig.

• freemark

Jag tycker att hon är vacker och tycker att reklamen är mysig. Roligt att se nåt annat än en blondin som smörjer in sig för en gångs skull.

• murcia

Jag får rysningar, men tonårsdottern tycker hon är cooooool. Hmm.

Tycker inte modellen ska ta åt sig. Det är färgsättning, blåst, åska. Så stör jag mig på mimandet....

• Ramonas

Jag tycker hon är riktigt läskig... Men nu har jag inte sett till henne sen det kom upp???

• Mandi74

Haha.. fan kollar folk på skräckisar för barn eller, om de tycker att reklamen påminner om en skräckfilm så har de inte sett en riktig skräckfilm.

Jag tycker det är en skön reklamfilm, lugn och fin låt och hon tycker jag är vacker.

• Zamorak
    Mandi74 skrev 2009-08-07 11:34:33 följande:
    Haha.. fan kollar folk på skräckisar för barn eller, om de tycker att reklamen påminner om en skräckfilm så har de inte sett en riktig skräckfilm. Jag tycker det är en skön reklamfilm, lugn och fin låt och hon tycker jag är vacker.
    30 days of night...tjej vampyren, ganska lika.
  • Mandi74
    Zamorak skrev 2009-08-07 11:39:37 följande:
    30 days of night...tjej vampyren, ganska lika.
    Menar du 300 days of night, i så fall har jag inte sett den så jag vet inte.

Jag tycker hon är lik Liv Tyler, samma lite mystiska utseende och hon är väl inte särskilt skrämmande.
  • Lurvenpajsaren

Hon ser obehaglig ut och det lustiga är att första gången jag såg reklamen tänkte jag att det här kan ju knappast öka på Apolivas försäljning. Hela reklamen är obehaglig, inte bara hennes utseende, utan även musiken och huu..allt!

• mrs Elliott
    Mandi74 skrev 2009-08-07 11:47:04 följande:
    Menar du 300 days of night, i så fall har jag inte sett den så jag vet inte. Jag tycker hon är lik Liv Tyler, samma lite mystiska utseende och hon är väl inte särskilt skrämmande.
    30 days of night, heter väl filmen?
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?