• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • Chaplin

Första gången jag hörde det trodde jag verkligen att det var ett skämt! Fattar verkligen inte vad som är så läskigt!

• la dolce vita

Nej, jag har aldrig ens funderat i de banorna. Dålig o trist reklam, men läskig? Nej, det behös mer för att skrämma mig !

• aalexaandraaaa

Jag har inga problem med hennes utseende alls. Hon är fulsnygg. Och låten är behaglig att sjunga med till :D

• Mannehkunda

Jag blir inte direkt rädd när jag ser henne, men jag har avskytt reklamen från start. Tycker hon är obehaglig. Mannen tyckte jag var fjantig men nu vet jag att det inte bara är jag

• lollisen

Jag kanske inte tycker att tjejen i sig är läskig och jag är inte rädd föe henne eller reklamen..

DÄREMOT är jag rädd att jag kastar nåt riktigt hårt på TV:n en dag för den SJUUUUKT störiga musiken i reklamen! Herreguuud! Varför vaaarfööööör ska hon sjung aså jävla gällt? Varför ska den vara så lång!?

VARFÖR i helvete trodde de ens på denna reklamfilmen för!?!?

Well, å andra sidan så har de ju lyckats nå ut till många... Men frågan är om det är av önskad effekt...

Jag HATAR Apolivareklamen, men inte pga att jag tycker hon är läskig som skrivet..

• Hanniz84

jo, lite scary tycker jag att hon är..

BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?