• BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

LuPeRo skrev 2009-09-21 20:46:10 följande:
    Min plan är endast att läsa länkarna som jag såg finns i TS...
    Annars är du ju så klart välkommen in i en 30+tråd om du vill. Kanske den icka och jag bor i?
    Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Pillan: Ja, för 17. Samla på dig all info du kan. .-)
    Lät som värsta gnatiga tantan där tror jag... Så klart är alla välkomna, men tanken är ju att man skall vara med i någon av 30+trådarna isf.
    Jag är inte med i temptråden längre eftersom en tjej (efter att hon själv fått plus naturligtvis) envisades med att lägga upp alla bfdatum så man får dem rakt i nyllet varje gång man går in. Inte kul, speciellt inte med tanke på att jag skulle haft samma bf som flera därinne. Så, kort sagt, så skippade jag tråden helt och tempar ist på egen hand.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB
    icka76 skrev 2009-09-21 21:14:24 följande:
    Om flera börjar tempa här inne skulle vi kunna lägga upp våra kurvor här, om ni vill?
    Vore kanske en bra idé.
    Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Hej, allihop.

Slänger bara in att det ÄR okej att vara avundsjuk och det ÄR inte konstigt om man inte orkar lyssna på gravida kompisar eller kollegor. Man FÅR gå därifrån och man skall INTE ha dåligt samvete. Vi har nog att bära på ändå. Punkt. Nu har pyskologen talat. Lyd!

Slänger in min kurva så snart jag börjar tempa igen. Skall bara få menshelvetet först. *morrar*

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Hej, alla.

Försöker bara överleva veckan. Ännu ingen mens (så klart) och teltid imorgon. Tror knappast det kommer ge ngt, men försöka duger...

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Sitter här och väntar på att bli uppringd. Var någon med hemligt nummer som ringde 10:30 när jag var ifrån telefonen och jag blev så nervös över att någon av oss missat tiden (jag har skrivit 11:30). Fick ringa tidsbokningen med andan i halsen, men de sa att hon nog ringer snart. Shit, jag har verkligen nerverna utanpå. Höll på att börja gråta och var helt hundra på att det blivit fel och att ingen skulle ringa (den här gången heller). *biter-på-naglarna*

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Hej, alla.

Ja, det är jättebra att ha koll på det mesta och fylla i det på FFsidan. Ger en bra överblick. Själv tycker jag även att själva tempandet är bra i "förberedelsesyfte" so 2 speak, eftersom dippen oftast kommer dagen innan ÄL. Vet inte hur jag skulle klara mig utan tempandet; ger åtminstone ett intryck av NÅGON form av kontroll.

TT: Oh jisses, vad spännande! *håller-tummarna*

icka: Låter som en kul helg.

Ego: Läkaren ringde till slut. Hon var väldigt trevlig och det kändes som om hon har koll. *hoppas* Nu skall jag knapra något östrogenpreparat i 7 dagar för att bygga upp slemhinnan och sen skall jag ta Provera i 10 dagar igen. SEN skall mensen förhoppningsvis komma. Så det är närmare en månad till alltså. Men bara den kommer någon sabla gång, jag är verkligen SÅ trött på det här.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Och tack för alla hälsningar.

Själv skall jag bara SLAPPA hela helgen.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

icka: nej, jag fick bara östrogen för att bygga upp slemhinnan och provera för att stöta ut den igen. Inget tal om vidare utredning eller så... Så det kan jag nog se mig om i månen efter...

Piratpartist, javisst!
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet