icka76 skrev 2009-08-23 20:46:57 följande:
Hejsan BettanB, så du hittade "min" tråd Jag kände att jag ville ha en tråd för oss 30+ för det känns som att vi har lite annat att noja oss över förutom dessa jäkla
mf/
ma. Jag är 33 år nu och börjar få lite ålderspanik, speciellt då flera av vännerna redan har både 2 och 3 barn. De som är yngre har ju mer tid på sig med utredningar och försök och kan även ta det "lugnt" ett par månader efter
mf/
ma. Jag skulle nog behöva en längre paus men tror att jag skulle bli mer stressad av det som det ser ut nu. Hoppas vi blir fler i tråden, vet ju att iallfall TT är 30+ Har du föresten ringt till C? Jag fick hem info därifrån i fredags, men jag blev mest irriterad. Fick 2 broschyrer om
IVF!! Ingen info om hur
mf-utredningen går till. Antar att det är ett allmänt infoutskick som alla som söker dit får. För mig kändes det lite som ett slag i ansiktet. Vi kan ju faktiskt bli gravida, det är inte där skon klämmer. Ha det gott så länge.
Känner igen mig. Och jag kan också tycka att det blir ännu lite värre när man inte har barn sen innan. Irma borde tassa över till oss också...
Nej, tänkte ringa dit på tisdag om det skiter sig på läkarbesöket imorgon. Vilket det säker gör... *morrar*
Om IVF? Så typiskt. Allt handlar om IVF hela tiden. *muttrar* Upplever att det är där alla lägger krutet, så även på SU.