• stor grön drake

"Så här blir du gravid!"

beami skrev 2009-08-20 22:04:16 följande:
    Du får ha en jättestor veetremsa som täcker hela ryggen, då behövs det bara ett försök! Slit och spring undan....=))
    Karlssons klister och ett gamalt lakan...
  • stor grön drake

Eller ska man pilla upp bullarna någon annan stanns för att få en bulle i ugnen?

Neva, om du inte har fått fler tips kan du väll hitta på några egna... Jag menar, de kan ju inte funka sämre iallafall...

• stor grön drake
    Nomis skrev 2009-08-21 14:32:08 följande:
    "Åhh vad roligt - det var ju det jag sa, det hjälpte att sluta tänka på det och slappna aaaaaaaaaaaav, jag visste det!"

Vi kanske får skylla oss själva eftersom vi inte berättat exakt hur komplicerat fall vi verkar vara, men måste man göra det för att slippa såna idiotkommentarer?
    Det finns ju människor som tror att bara man tror tillräkligt så kan förlorade kroppsdelar växa tillbaka, så...

Jag skulle fått tokspel! Faktiskt, de som vet, har när jag sagt att vi väntar frågat lite försiktigt om vi fick hjälp eller? Kanske för att det gick så snabbt (första medicinen hjälpte) denna gång. Man kanske bara behöver slappna av om man har några år i bagaget...
  • stor grön drake

Fru U skrev 2009-08-21 14:56:24 följande:

Just idag vill jag ge alla som säger "slappna av" en fet smäll och alla som säger att man inte får vara ledsen över att man själv inte blir gravid när ens vänner blir gravida vill jag sparka i arsl*t (mensgnällig)
    Vill du att jag håller i medan du sparkar?
  • stor grön drake
    helenen skrev 2009-08-21 17:52:25 följande:
    Jorå, fisk är magiskt, serru!
    har ni någon gång sett en fisk ha problem med ägglossningen?
  • stor grön drake
    drömmaromsmått skrev 2009-08-22 10:55:00 följande:
    Ja, vill man ha flera kloka råd kan ni ju kika in i den här idiotiska tråden!!www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46558584.ht
    ml*skakar på huvudet* Jag har följt hela tråden men inte orkat lägga mig i riktigt än, men man vet ju knappt om man ska skratta eller gråta över alla dessa braiga tips som det kommer.
    Speciellt som TS ju verkligen vill ha tips...
  • stor grön drake

Humlet
    men du tackade väll endå läkaren efteråt?

Det där med dammsugning ska jag ta fasta på (avskyr dammsugning, använder alla ursäkter för att slippa)

I tråden (ja, ni vet vilken ) så finns det nu en som säger att deras bekanta efter 15 år utan att lyckas bestämde sig för att adoptera. Sen, när de ansökte om att adoptera 2:an blev de gravida och sen efter det fått en till. De har inga fel alls. Så de måste ju vara för att de slappnade av och allt sånt skit.

Min fråga:
    Om det bara var avslappning, varför tog det inte innan de beställde 2:an? Låter mer som PCO i min värld, för man är ku inte pur-ung om man försökt i 15 år, och dessutom gått igenom en adoption efter det...
    PCO kan ju dock ge riktigt "bra" fertilitet fram mot 40-års åldern.
    För inte skulle jag kalla 15 år av resultatlösa försök att man inte har några fel...

• stor grön drake
    beami skrev 2009-08-23 12:33:53 följande:
    hur ska man få dit filmjölken? =)
    be någon doppa en viss kroppsdel i den borde vara det lättaste, då blir dessutom båda ph-neutraliserade (svårt ord) och bebis kommer att födas med mjölkvit hy (även om både mamma och pappa är bruna som pepparkakor)
  • stor grön drake
    Ova skrev 2009-08-24 12:41:26 följande:
    ...eller så får du ett barn som är sur som filmjölk
    matchar bara bitterf*ttan till mamma bättre då
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"