• stor grön drake

"Så här blir du gravid!"

nevadita skrev 2009-08-14 22:40:11 följande:
    Wingtear: om jag inte redan vore gift hade jag friat till dig, du är bäst
    I flera av mina alternativa verkligheter är mångifte fullt normalt i dem existerar inte "svårt att bli gravid" eller "barnlöshet/infertilitet" heller...

Upptäckte ikväll bästa botemedlet mot ofrivillig barnlöshet! Gick en promenad, och halva vägen gick ett gäng kanonfulla små drägg efter oss... Efter det började jag seriöst fundera om jag alls ville ha barn. För att göra som mannen vill (låsa in dem i källaren tills de är 30) räknas som barnmisshandel
    Och om man inte vill ha barn, då lider man ju inte av ofrivillig barnlöshet mer
  • stor grön drake

Angående det där med fantasi...
    De som kallar oss tråkmånsar och fantasilösa borde komma hit och läsa om alla spännande ställningar vi kommit på för att öka fertiliteten

• stor grön drake
    juluu skrev 2009-08-15 21:57:02 följande:
    Hej! Har aldrig skrivit i tråden innan, men tittat och skrattat lite och känt igen mig i alla kokade saker som folk säger till en...Såg att några av er hade länkat till andra "intressanta" FL-trådar, så håll till godo: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m46381490.html
    oj...
    "Jag sa inte att vi hade gjort tre försök! Vi försökte faktiskt varje dag i tre månader!"

var medvetna om att ni alla får flickor efter att ha slickat tillräkligt på alla zinksaker ni hittar
  • stor grön drake
    My Girls skrev 2009-08-15 23:42:20 följande:
    bara man inte tänker på det så händer det&nbsp
    Hmmm... tror inte det var så "bara".. jag är ganska övertygad om att systerdottern hade sex oxå...

Alltså, om det hjälper att vara nära gravida kan ni alla flytta hem till mig! Skit i vad mannen tycker, han har ju (tillslut) gjort sitt för den här gången så att säga. Kan arkivera honom i källaren/på vinden tills det blir syskondags. Den som tror det hjälper extra kan till och med få gnugga magen med mina mediciner
  • stor grön drake

till föregående lista vill jag tillägga:

* ha inget eget boende
    * ha ingen önskan om att få barn på minst 15 år

• stor grön drake
    Kyanita skrev 2009-08-20 13:28:28 följande:
    Ska man ha en karl? *Chockerad* Visste väl att det var nåt jag missat!
    Nej ABSOLUT inte! Det räcker att skaffa hund (eller hus om man redan har hund)
  • stor grön drake

Nej, du behöver antagligen bara spara sidan som bokmärke så kommer du att plussa inom 3 veckor.

Om man både har hus och hund kan man i undantagsfall lyckas med adoption, men eftersom adoptioner kräver en karl så känns det som mer besvär än det är värt. Jag menar, mitt i allt kommer han att få för sig att du vill ha sex med honom oxå, och så har du honom där i sänghalmen/trädgårdslandet/takkronan/hundkojan när du försöker laga bebis

• stor grön drake
    My Girls skrev 2009-08-20 21:14:00 följande:
    så fungerar det inte då så vet jag inte... får köpa en till katt...
    Varför inte något tidskrävande djur, typ en vandrande pinne eller en guldfisk? Dessutom vet jag från säker källa att katter bara pratar illa om en med barnet om man väl lyckas bli gravid.
    Det vet jag för det vet jag en på internet vars kisse gör (dessutom brukar hon oxå vara här i tråden och ge "goda" råd...)
  • stor grön drake
    My Girls skrev 2009-08-20 21:29:44 följande:
    Tja, kanske det, eller en riktigt långhårig hund som man måste bada flera gånger i veckan och borsta tre timmar innan den ser någorlunda okej i pälsen, för då fokuserar man på annat och slappnar av 
    Eller en riktigt lurvig sambo kanske?
  • stor grön drake

erbjud dig att fläta dem kanske? Manligt och bra, vikingarna hade flätor både här och var, pilligt och terapiarbete är det med.
    Borde göra dig på tjocken direkt

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"