"Så här blir du gravid!"
Slänger du upp de pengarna kommer du antagligen att få nuppa bartendern PÅ bardisken
Slänger du upp de pengarna kommer du antagligen att få nuppa bartendern PÅ bardisken
föresten, kommer ni ihåg att äta alla de där naturläkemedlen som 100% säkert har gjord eva, marie, anna och malin längre ner på gatan gravida?
Rosenrot, solros extrakt, omega 3-6-9-osv, folsyra, äppelcidervinäger, tomatjuice m.m....
Sen tipset om att man ska köpa kläder utan något som helst rum för mage i, "funkar varje gång". Visst, jag gick upp 10 kg och kunde inte ha kläderna mer, men inte fan var jag gravid...
Spino.
Det suger! Verkligen! Tur att du ahr oss som vet vad som VERKLIGEN gör nytta
Cellisen
Nu tycker jag att du är ohyffsad, hur kan du mena att den stackars läkaren ska vara mer insatt i dina problem än vad dina släkt och vänner är?
Han har ju faktiskt bättre saker att göra, kaffepauser tex dessutom har han säkert 17 barn hemma att ta hand om eftersom läkaryrket är så avslappnande
precis, han fick ju lixom läkarlicensen i cornflakes paketet tillsammans med körkortet. Dina vänner har ju själva prövat att slappna av, käkat upp-och-ner vända palsternackor och sexat hängandes i ljuskronan över trädgårdslandet. DE vet vad de pratar om...
eller så räknade han med att du skulle stå så mycket på huvudet (för att hjälpa simmarna) att det kommer förorsaka stockning där inne
En simmar-propp helt enkelt, precis som när man får vaxproppar i öronen...
ska man gå på hur länge det har känts borde jag vara mormor vid det här laget, eller ja, farmor funkar ju det med...