Augustibebisar 2008, del 8
Men Ester fyller minsann år idag
GRATTIS ESTER
Men Ester fyller minsann år idag
GRATTIS ESTER
GRATTIS TED
GRATTIS HALLON
Stockholm - den dubbelvagnen har vi också Är också nöjd med den, funderar dock på att sälja den nu. Vi ska ju ha ett barn till men inte lika tätt, men man vet ju aldrig så jag är i valet och kvalet..
Mareld - vi ska också till Tylösand spahotell fast på onsdag! Synd att inte ni också ska det så vi kunde ses haha. Lustigt!
Ska bo en natt! Tycker att ni ska åka ändå, det behöver ni. Förstår att det är jobbigt att lämna henne när hon är sjuk, men är det "bara" feber så hade jag faktiskt åkt ändå.. Fast nu är ju mina barn så ofta hos mina föräldrar så det är deras andra hem.
Jucea - du kan hälsa P att om Ted är 1,5 år så kommer ni definitivt att behöva en syskonvagn. Det kan jag lova!
Elliot var 2,5 när Sam kom och vi hade inte klarat oss utan. Hade det inte varit för att han kan cykla själv nu så hade vi fortfarande behövt! Han går inga längre sträckor, han är så lat. Det blir bråk och gråt varenda gång han ska gå!
Heja Myra duktig tjej!
Suss - ja det var ju ett superpris ni fick tag på!
Mareld - hoppas ni har mysigt nu, snart ska du på massage Vi kommer nog vid tvåtiden, så vi missar er nog. Man ska ju checka ut 12.
Jag ska gå på hotstonemassage, sååå skönt!
GRATTIS MYRA
Hoppas du får en toppendag tjejen!
Heidi - vi ska ha buffé, med pajer, ost o kex, couscoussallad, pastasallad och kycklingspett. Men nu firar vi Steve också som blir 40, så det blir lite större kalas...
Jucea - trist med jobbet. Tur att du snart ska gå hem igen.
Jucea - jag tycker också att Ted är jättelik Ph, och såklart jättesöt!!
VT - jag har testat hotstone en gång innan också på Tylösand Hotell när vi var där sist, och det är UUUUNDERBART!!!!!!!! Jag tyckte att det var skönare än vanlig massage, fast jag har ju som sagt bara provat där och de är ju väldigt duktiga där. Men jag rekomenderar det verkligen, det gör på gränsen till lite ont precis när de lägger på stenen, men sen sprider sig värmen ut i kroppen och det är ljuvligt och så masserar de med stenarna. Jätteskönt!
Miss H - säger detsamma som Rimfo, 6 år det är ju precis... Jag minns knapp när jag gick i nian, det var 17 år sedan haha
Shit va gammal jag är....
GRATTIS EBBA
Godingar både Grimm och Lyckeli
Vad jag längtar till spaet nu, vi åker vid ettiden. Tänk på mig kl 16 när jag ligger med mina stenar
Syrran kommer snart hit med en delikatesskorg som vi ska ha med, eftersom vi ska fira Steve som blir 40 (gubbe) men han fyller ju egentligen inte förrän den 17!
VT - nej det är han inte. Men många tror det med tanke på hans namn och sen att barnen heter Sam och Elliot också
Steve fick sitt namn för att föräldrarna bodde utomlands innan han föddes och då hade alla så svårt med hans pappas namn (Ingvar) så när de fick Steve så ville de ge honom ett internationellt namn även om de bodde i Sverige då!
Våra killar har fått namnen för att vi gillar dem, inte för att de ska vara internationella.