VT - neeeeeeeeeej det kan inte vara sant!!!! Ska det aldrig sluta. Fy vad orättvist att ni hela tiden får så dåliga nyheter. Hoppas verkligen inte att det är något! Tänker på er
Jucea - shit v 26, ja det går snabbare andra gången eller hur? Skönt att veta att förlossningen med största sannolikhet inte blir så jobbig som förra! För mig var det som natt och dag, Elliot var fruktansvärt smärtsam och Sams tog 2 timmar visst kändes det, det är ju aldrig skönt att föda barn, med det gick inte att jämföra mot Elliots förlossning! Då sa jag aldrig mer, efter Sams sa jag - åhh detta måste jag för göra igen
Tack det var roligt att höra att du tycker att vårt hus var fint Köket har vi gjort själva så det är vi väldigt nöjda med. Annars så är det ju inget speciellt hus direkt, toaletterna renoverades 5 år innan vi flyttade in, så de är ju ok, men inte vad vi hade valt.
När vi köpte huset var varenda vägg i hela huset, teracotta, aprikos eller rosa. Det är verkligen det fulaste jag vet (ursäkta om någon har det men det är inte min smak) sen hade tanten som bodde här rollat alla husets dörrar rosa det var förfärligt, man kan ju inte rolla en dörr. Vi fick lämna in alla dörrar - de fick slipas ner och sprutlackeras vita! Så det var en del att göra haha
Idag har vi städat och städat inför visningen på tis. Tur att mina föräldrar bor här så vi kan dumpa saker hos dem. Ett par kommer redan imorgon och tittar för de kan inte på tis. Vi har sett många gå förbi och kika här idag
Sthlm - gud va kul med er lägenhet! Lustigt att vi är så många som flyttar just nu! Ja det är ju inte klart för våran del en. Gud va snopet om vi inte får sålt.... Då måste någon av er helt enkelt ta det
Nu ska vi snart hem till mams o paps och äta middag!
VT - måste skriva igen, vi tänker på dig.... Känns löjligt att vara glad för att vi ska köpa hus när ni drabbas av sådana hemska saker.....