Melva,
Trist att inte nyheten mottogs med glädje! Men hon kanske vet att ni har tvistat i frågan redan tidigare? Hoppas det blir gladare när hon fått fundera lite!
Idag var jag och ted in till stan på värdlens sämsa nyöppning av en butik... Jag kom dit 30 min efter att de hade öppnat, och varenda grej typ var redan såld... Jaha, så ta ut dom på lagret och ställ ut lite nytt då!!?? Ja det är en 2nd hand butik... Skit samma. Dessutom var det 300 pers i kön, och ungefär en miljon i butiken, så jag gick igen!
Åkte till ica för att storhandla och halvvägs genom det så känner jag hur febern börjar komma och halsen gör ont... FAN! Ph har ju varit sjuk nu ett par dagar, så det var ju bara en frågan om tid. Hem och beklagar mig, tar en panodil, och en timma senare är det bara borta igen...??? Skitskumt, men skönt såklart... Under den timmen hann Ph dock oroa sig över att det var influensan trots allt och att han hade smittat mig, och sa att jag borde åka till sjukhuset... Jag "ska" ju inte få influensan nu med tanke på alla sd.... Men men jag sa att om det vore influensan så borde vi vara sjukare, och om vi inte är sjukare, ja då behöver jag ju inte sjukvård heller... Som sagt sen försvann det! Gött det!!