Mareld,
Vi har ju nyss varit 3 dagar i kalmar,och varit ute heladagarna...jag har svällt upp 2 kilo! skitskoj... så från och med nu blir det lite försiktigare med värmen!! hoppas att lite vatten kan försvinna igen i höst iaf, så man slipper gå med det hela tiden. ja för det lärväl bli mer antar jag!
annars mår jag bara bra. vissa dagar kan jag knappt röra på mig förnågot fogrelaterat,men jag har fått hjälp av sjukgymnaster nu 2 olika,så deflesta dagarna har jag inte ont alls!! (eller ja, ont harjag nog,men inte i jämförelse lixom)
med jobbet har inget hänt.ellerjo,facket och DO harnu fått anmälningar som jag väntar på att se vad det blir av. jag har ju semester nu 4 v till. jobbar 4v i aug och sedan 4 v semester till. om allt går somdet ska med nya bebben så lär jag inte gå tillbaka till jobbet eftyer det förutomkanske för attlämna över osv. sedan väntarchefsbyten i alla nivåer förmin del i höst, så först då kan man väl se om det finns någon ny som man kan prata med om situationen. sannolikt så gårjag aldrig tillbaka dit igen efter föräldraledigheten är slut.