Vad är det för fel på idiot-ungar som slår andra barn?
Seriöst alltså?
Vad är det för fel på dessa barn? Var är empatin och förståelsen?
Såg en sak idag som gör mig så förbannad!
Jävla snorungar.
Seriöst alltså?
Vad är det för fel på dessa barn? Var är empatin och förståelsen?
Såg en sak idag som gör mig så förbannad!
Jävla snorungar.
Har nån i tråden nämnt att barn i den åldern som slåss kan ha typ ADHD? Ingen ursäkt, men tänkbar orsak o de ska ha hjälp.
Hur orkar ni tjafsa sida ut och in om hur ts i ilskan kallar barnet för idiot unge!!!
Och blanda in era egna ! och små barn ,,nu pratade hon om en 12åring .
Har inte fokus på att det finns ett barn som blivit slagen av ett annat barn och förmodligen mår väldigt dåligt just nu helt försvunnit i häxjakten!!!
Och som ts hjälpte idag ...
Alla som har lite sunt förnuft fattar vad ts menade utan behöva grotta sig leta fel formuleringar att gotta sig åt..
Undrar ibland om det e några som får betalt för att sitta här och hetsa upp stämningen..
Bra gjort ts!!!!
Instämmer så med föregående. Ärligt talata kan jag känna att jag skiter i alla anledningar, ett barn som inte slåss ska inte behöva bli angripet och jag skulle kunna uttrycka mig likadant. Alltid detta fokus på de stackaaaars barnen som plågar andra.
Ullis 10 skrev 2009-06-12 18:22:42 följande:
Men ingen vet ju vad "offret" gjorde innan!!!! Eller hur?? Han hade kanske gett sig på "mobbaren" rejält!! Jag tänker alltid på att det finns två sidor av ett mynt!
Om ett barn har ADHD har de mindre förutsättningar för att INTE ta till nävarna. Eller om de växt upp med misshandel. Vi vuxna måste ge dem dessa saknade förmågor.
Aha bra att du förklarar så vi andra förstår (IRONISK!!!!!!)
Det hjälper ingen med försöka vrida det ut och in med anledningar som ska vara goda nog att ursäkta att slå någon!!!!!!!
TS gjorde nånting bra idag och eran häxjakt och ref till era egna barn och -jag är visst en bra mamma och man får inte säga idiot unge osv e att spåra rejält...
!
juli 09 skrev 2009-06-12 20:41:23 följande: